frequencic-logo

فرکانس معجزه دعا

کد محصول (SKU) 100094 دسته بندی

999,000 تومان

توضیحات کوتاه

تیم تحقیقاتی فرکانسیک با بررسی دعاها و ادعیه‌ای که باعث آرامش ذهنی و روحی می‌شود، این دعاها را در قالب سابلمینال‌ و پیام‌هایی پنهان به ضمیر ناخودآگاه فرد ارسال می‌کند و ازین طریق می‌تواند به آرامش اعصاب فرد کمک کند.  بدون شک استفاده ازین محصول، می‌تواند به شما برای داشتن یک زندگی سالم و آرام یاری برساند و زندگی مملو از معنویت و آرامش را برایتان به ارمغان آورد.

توضیحات

فرکانس معجزه دعا ؛ قطعا در زندگی‌تان شنیده‌اید و یا افرادی را دیده‌اید که با داشتن بیماری‌های خطرناک و ناعلاج که حتی امیدی به درمان آن‌ها نبوده، به یکباره بهبود یافته‌اند و سلامتی خود را از بدست آورده‌اند و دیگر آثاری از بیماری در بدن و جسم‌شان مشاهده نشده است؛ در بیشتر موارد، معمولا علم پزشکی، پزشکان و دانشمندان از نتیجه و اتفاق بوجود آمده حیرت کرده و شگفت‌زده شده‌اند و به این اعتقاد دارند که چنین بهبودی‌هایی با علم پزشکی و درمان جور در نمایید و اتفاقی نادر است و چه بسا معجزه‌ای رخ داده است.

اما تاکنون کسی نتوانسته است قدرت معجزه را اثبات کند! شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که معجزه چگونه رخ می‌دهد و چه چیزی باعث شکل‌گیری و اتفاق افتادن معجزه می‌شود؟ اگر چه توضیح این سوال براستی سخت و دشوار است، اما کسی نیست که قدرت و معجزه دعا را با تمام وجودش حس نکرده باشد!

قدرت دعا و تاثیر آن در زندگی

دعا کردن چیست و چرا به آن تاکید شده است؟

دعا کردن یکی از عواملی است که می‌تواند معجزه‌ کند و ناممکن را ممکن سازد. در دعا کردن قدرتی نهفته است که می‌تواند زندگی شما را دگرگون سازد و شکل و مسیری تازه‌ای در آن به وجود بیاورد. بررسی‌ها نشان می‌دهد، افرادی که همواره به دعا و توانایی معجزه آن در زندگی باور و ایمان دارند، از آرامش قلبی و امنیت روانی بیشتری برخوردارند و این خود می‌‌تواند اولین و ساده‌ترین دلیل و معجزه‌ دعا کردن باشد.

برای تحقق رویاها و آرزوها و هر چیزی که در زندگی خواستار دستیابی به آن هستید، باید به آن باور و ایمان داشته باشید تا زودتر تحقق پیدا کنند و شما را به اهدافی که در سر دارید، برسانند. به دعاهای خود باید باور داشته باشید تا به مرحله‌ی عمل درآیند و بتوانند شما را به آن چیزی که می‌خواهید برسانند.

بیشتر بدانید: مدیتیشن صوتی جیست؟ + لینک دانلود فایل

معجزه دعا در چیست و چه فایده ای برای شخص دارد؟

انسان‌ها همواره با دعا و نیایش مهربان‌تر و بخشنده‌تر می‌شوند‌؛ فردی که با خداوند راز و نیاز و دعا می‌کند، ارتباط عمیق‌تری با خداوند پیدا می‌کند و این مساله‌ای است که باعث می‌شود انسان اعتقاد بیشتری به کائنات داشته باشد. افرادی که پیوسته با خداوند در ارتباط هستند، قلبشان آکنده از عشق و محبت می‌شود و قدرت قلبی‌شان وسیع‌تر می‌شود و راحت‌تر می‌تواند دیگران را به‌ خاطر اشتباهاتشان مورد بخشش قرار دهند، بنابراین از دیگران، کمتر کینه به دل می‌گیرند و راحت‌تر به زندگی ادامه می‌دهند.

  1. شادی و نشاط، در افرادی که دعا می‌کنند بیشتر است، زیرا دعا کردن بسیاری از تنش‌های فردی و اضطراب را کاهش می‌دهد.
  2. دعا کردن اعتماد به نفس انسان را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود شخص با توان و قدرت بیشتری در مسائل مختلف زندگی تصمیم‌گیری کند.
  3. دعا کردن باعث به وجود آمدن ارتباط عمیق‌تری بین انسان و خداوند می‌شود و این ارتباط عمیق، باعث افزایش ایمان می‌شود.
  4. دعا عملکرد اندام‌های بدن را منظم‌تر می‌کند و باعث افزایش طول عمر می‌شود، به همین دلیل است که عرفا عمری نسبتا طولانی دارند.

چه مواقعی به دعا کردن نیاز داریم؟

احتمالا برایتان پیش آماده است که دوستان یا اطرافیان‌تان، به هنگامی که گرفتاری یا مشکلات دارند به یاد شما می‌افتند و با شما تماس می‌گیرند یا در پی ملاقات با شما هستند، اما به هنگامی که اوضاع و احوالشان خوب است، شما را فراموش می‌کنند و به یاد شما نیستند! راجع به اینگونه افراد، چه فکری می‌کنید؟ آیا باز هم حاضرید به آن‌ها کمک کنید؟

بسیاری از مردم بر این باور و اعتقاد می‌باشند که فقط در هنگام بروز گرفتاری و مشکلات، تنگدستی یا بیماری به دعا کردن نیازمند هستند و در موقع خوشحالی، نیازی به دعا کردن ندارند. اگر چه این باور اشتباه، از روی سهل‌انگاری و بی‌توجهی در میان مردم رواج پیدا کرده است.

در کتاب قدرت دعا نوشته خانم کاترین پاندر آمده است:

دعا کردن شیوه ای از تفکر است که انسان را به خالق خود پیوند میدهد

اما انسان‌ها همواره می‌توانند در هر شرایط و جایگاهی که قرار دارند، اقدام به دعا و نیایش کند، حتی زمانی که همه‌ چیز خوب پیش می‌رود. سعی کنید شخصی نباشید که تنها به هنگام بروز مشکلات و گرفتاری‌ها، به یاد خالق و پروردگار خود بیفتید! بلکه سعی کنید با پروردگار خود دوست باشید و همیشه به یاد او باشید؛ شکرگزار خدا باشید و دعا و نیایش را به صورت یک کار همیشگی و روتین در دستور کار خود قرار دهید. البته بعید است بتوانید پس از آنکه معجزه دعا را به شخصه لمس کردید، دعا و نیایش روزانه را فراموش کنید.

رسیدن به آرامش با دعا کردن

راه‌های استجابت دعا

• یکی از مواردی که اجابت دعا و پذیرش آن را افزایش می‌دهد، دعا کردن در تنهایی و به صورت پنهانی است. دعایی که در تنهایی و به صورت مخفیانه صورت گیرد، خالص‌تر بوده و به دور از ریاء و تظاهر می‌باشد و ازین رو بیشتر در درگاه خداوند پذیرفته می‌شود.

• دعا و مناجات زمان خاصی ندارد و هر کسی می‌تواند در هر زمانی اقدام به خواندن دعا و نیایش کند؛ اما برخی زمان‌ها و روزها هستند که از اهمیت خاص‌تری برای اجابت دعا برخوردار هستند. به عنوان مثال، دعا و نیایش به هنگام اقامه نماز و زمانی که اذان‌ تلاوت می‌شود و یا در ماه مبارک رمضان، بیشتر اجابت می‌شود.

• دعا کردن برای دیگران در غیابشان، سرعت استجابت دعا را بسیار افزایش می‌دهد؛ بنابراین سعی کنید برای دیگران دعا کنید.

• انجام رفتار و عمل نیکو، سرعت اجابت دعای شما را افزایش می‌دهد.

• صلوات بفرستید، صلوات قدرت بسیاری بر اجابت دعای شما دارد.

• از خواندن قرآن و دعا‌های مرتبط با آن غافل نباشید که می‌توانند تاثیر مثبتی بر سرعت اجابت دعا داشته باشند.

بیشتر بدانید: فرکانسیک شکرگزاری – آثار شکرگزاری در زندگی چیست؟

فرکانس معجزه دعا

دعا کردن به معنی همراهی اندیشه‌های مثبت در جهت برآوردن آرزوهایی است که در ذهن داریم و هرگاه اندیشه‌ی آدمی با رفتار و عمل او یکسو باشد، نیروی قوی‌تر و عظیم‌تری را به خود جذب می‌کند که از آن می‌توان به معجزه‌ دعا تعبیر کرد. چنانچه بتوانیم نیروی ذهنی خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه خود را با چیزی که می‌خواهیم هم‌سو کنیم، گام موثری در جهت استجابت دعا برداشته‌ایم.

البته تمام خاصیت و انرژی دعا کردن، در برآورده شدن آن نیست؛ بلکه صرف فعل دعا کردن، خود می‌تواند باعث آرامش ذهنی در افراد شود. همانطور که امروزه در پژوهش‌های علمی مشخص شده است، دعا کردن و گوش کردن به آیات قرآن و سخنان معنوی، می‌تواند اثرات مثبت و سازنده‌ای بر روح و روان انسان داشته باشد و انسان را از افسردگی و تنش‌های روانی برهاند.
تیم تحقیقاتی فرکانسیک با بررسی دعاها و ادعیه‌ای که باعث آرامش ذهنی و روحی می‌شود، این دعاها را در قالب سابلمینال‌ و پیام‌هایی پنهان به ضمیر ناخودآگاه فرد ارسال می‌کند و ازین طریق می‌تواند به آرامش اعصاب فرد کمک کند.  بدون شک استفاده ازین محصول، می‌تواند به شما برای داشتن یک زندگی سالم و آرام یاری برساند و زندگی مملو از معنویت و آرامش را برایتان به ارمغان آورد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرکانس معجزه دعا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *