frequencic-logo

محصول فرکانسیک 8 عادت مهم

1,999,000 تومان

توضیحات کوتاه

فایل فرکانسیک 8 عادت موثر چگونه این کار را انجام می‌دهد؟

در بسته فرکانسیک  8 عادت موثر ، پس از برگزاری جلسه‌ی مشاوره که به صورت غیرحضوری و با پرسیدن سوال‌هایی تخصصی انجام می‌شود، دلایل ذهنی و ناخودآگاه عادات را در هر فرد کشف می‌شود. سپس فرکانس ذهنی ضمیر ناخودآگاه، که در هر انسانی ممکن است متفاوت باشد، تعیین شده و فایلی اختصاصی بنا بر آنچه که نیاز فرد است تهیه می‌شود.

فایل فرکانسیک تولید شده در قالب اصواتی بوده که از طریق شنوایی به مغز شما ارسال می‌شود و در قالب جملات تاکیدی، به ناخودآگاه دستور می‌دهد تا بر طبق اصول جدید رفتار کند. گوش‌سپاری به فایل فرکانسیک رفع تنبلی قادر است در مدت زمان کوتاهی، موانع ذهنی موجود در ناخودآگاه مغز را که باعث بروز رخوت و تنبلی در فرد شده را رفع کند و نشاط و پویایی را جایگزین آن نماید.

این عادتها شامل 1. عادت برنامه ریزی روزانه 2. عادت ورزش منظم 3. عادت آرامش در زندگی 4. عادت تفکر خلاقانه 5. عادت شاد بودن و در حال زندگی کردن 6. عادت داشتن تفکر ثروتمند و هدفمندی 7. عادت خواب منظم 8. عادت شکر گزاری. ما در تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک باور داریم که این محصول، محصولی انسان ساز است.

توضیحات

آنچه سرنوشت ما را رقم می زند ارتباط مستقیمی با عادت های ما دارد. اگر بتوانیم عادت های مفید و موثری را در ضمیر خود نهادینه کنیم سرعت پیشرفتمان با سرعت بسیار بسیار زیادی افزایش خواهد یافت.

تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک به تازگی محصولی خاص و متفاوت را ارایه کرده است که افراد بتوانند در یک دوره زمانی 4 تا 6 ماهه، هشت عادت موثر را به کمک هماهنگ سازی امواج مغزی و تلفیق آن با دانش های مدیتیشن، علوم اعصاب شناختی، روانشناسی و شخصیت شناسی در ضمیر ناخودآگاه خویش نهادینه کنند. این عادتها شامل 1. عادت برنامه ریزی روزانه 2. عادت ورزش منظم 3. عادت آرامش در زندگی 4. عادت تفکر خلاقانه 5. عادت شاد بودن و در حال زندگی کردن 6. عادت داشتن تفکر ثروتمند و هدفمندی 7. عادت خواب منظم 8. عادت شکر گزاری. ما در تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک باور داریم که این محصول، محصولی انسان ساز است.آنچه سرنوشت ما را رقم می زند ارتباط مستقیمی با عادت های ما دارد. اگر بتوانیم عادت های مفید و موثری را در ضمیر خود نهادینه کنیم سرعت پیشرفتمان با سرعت بسیار بسیار زیادی افزایش خواهد یافت. تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک به تازگی محصولی خاص و متفاوت را ارایه کرده است که افراد بتوانند در یک دوره زمانی 4 تا 6 ماهه، هشت عادت موثر را به کمک هماهنگ سازی امواج مغزی و تلفیق آن با دانش های مدیتیشن، علوم اعصاب شناختی، روانشناسی و شخصیت شناسی در ضمیر ناخودآگاه خویش نهادینه کنند. این عادتها شامل 1. عادت برنامه ریزی روزانه 2. عادت ورزش منظم 3. عادت آرامش در زندگی 4. عادت تفکر خلاقانه 5. عادت شاد بودن و در حال زندگی کردن 6. عادت داشتن تفکر ثروتمند و هدفمندی 7. عادت خواب منظم 8. عادت شکر گزاری. ما در تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک باور داریم که این محصول، محصولی انسان ساز است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محصول فرکانسیک 8 عادت مهم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *