frequencic-logo

محصول فرکانسیک آناتومی شکرگزاری

1,800,000 تومان

توضیحات کوتاه

در واقع در این فایل فرکانسیک برای هریک از قسمتهای بدن، فرکانسی منطبق با همان قسمت تهیه خواهد شد که فرد با گوش دادن به این فایل فرکانسیک، فی الواقع، شکرگزاری بخش مهمی از قسمتهای بدن خواهد بود.ما هیچ وقت نخواهیم توانست شکرگزار تمامی نعمت های وجودی خودمان شویم ولی می توانیم با توجه روزانه به بخش های بسیار مهمی از اندام های بدن خودمان ،سطح فرکانسیک خودمان را بالا ببریم.

ما در تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک مفتخر هستیم که توانسته ایم این فایل بسیار ارزشمند را برای شکرگزاری بیشتر قسمتهای بدن انسان با بکار گیری آخرین و بروز ترین تکنیک ها تهیه و تولید نماییم.

توضیحات

تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک ارائه می دهد.

از دست و زبان که برآید کز عهده ی شکرش به درآید

آیا تا به حال به اعضا و جوارح خودتان دقت کردید؟

آیا می دانید که تمامی اعضای بدنتان به صورت ساعت منظم کار میکنند؟

آیا تا به حال به همه آنها توجه نموده اید و توانسته اید شکرگزاری همه آن جوارح را انجام دهید؟

وقتی سلامتی داریم قدر آن را نمی دانیم، میلیون ها نفر در سراسر جهان از سلامتی برخوردار نیستند و آرزوی سلامتی دارند که ما برای آن سلامتی شکرگزار هم نیستیم و از این نعمت ها در زندگی هر فردی بی شمار وجود دارد ولی چون خود را مشغول نداشته های خود کرده ایم،از نعمت هایی که خدای مهربان به ما داده است غافل شده ایم و سپاسگذار آنها نیستیم .

تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک با بررسی دقیق کاری، محصول خارق العاده آناتومی شکرگزاری را برای اولین بار در سرتاسر جهان تهیه و تولید نموده است.

ما در تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک، فرکاسهای شکرگزاری را حتی برای بافتها و سلولهای بدن برای اولین بار تهیه میکنیم و این فرکانسها همچنین برای اعضاء و جوارح بسیار مهمی که در طول سالها به آنها توجهی نکردیم درنظر گرفته خواهد شد.

در واقع در این فایل فرکانسیک برای هریک از قسمتهای بدن، فرکانسی منطبق با همان قسمت تهیه خواهد شد که فرد با گوش دادن به این فایل فرکانسیک، فی الواقع، شکرگزاری بخش مهمی از قسمتهای بدن خواهد بود.ما هیچ وقت نخواهیم توانست شکرگزار تمامی نعمت های وجودی خودمان شویم ولی می توانیم با توجه روزانه به بخش های بسیار مهمی از اندام های بدن خودمان ،سطح فرکانسیک خودمان را بالا ببریم.

همانطور که میدانید در بدن انسان 75 تریلیون سلول و  160 هزار کیلومتر عروق خونی  و حدود 80 هزار کیلومتر مویرگ وجود دارد که قطر متوسطی برابر با سه چهارم یک میلیمتر دارند  و تعداد سلولهای عصبی مغز از ستاره های کهکشان نیز بیشتر است، در ضمن در طول روز 300 میلیارد سلول جدید برای جایگزین شدن با سلول های مرده تولید می شوند. این تنها بخشی از  پیچیدگی‌های خارق‌العاده بدن انسان محسوب می‌شوند، لذا ما در تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک مفتخر هستیم که توانسته ایم این فایل بسیار ارزشمند را برای شکرگزاری بیشتر قسمتهای بدن انسان با بکار گیری آخرین و بروز ترین تکنیک ها تهیه و تولید نماییم.

تاثیرات شگرف فایل فرکانسیک آناتومی شکرگزاری:

1بالانس و متعادل سازی اعضا و جوارح بدن

2افزایش سطح انرژی فرکانسیک، زیرا وقتی به یکی از اندامها توجه می کنید آن قسمت از لحاظ سطح فرکانسیک افزایش می یابد.

3افزایش آرامش و روحیه

4کاهش استرس وخارج کردن انرژی های منفی بدن

5بهبود روابط و جایگاه اجتماعی با شکرگزاری

6بهبود عملکرد فکری و صدها مزیت دیگری که با گوش دادن به این فایل خارق العاده تغییرات آن را در زندگی خودتان احساس خواهید کرد.

 

ما در تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک، برای اولین بار بصورت تخصصی روی این موضوعات تمرکز کرده ایم و با آنالیز تخصصی رفتارها و الگوهای فکری شما ،الگوریتمی را برای  بهبود عملکرد ذهنی شما طراحی می کنیم .

محصولات فرکانسیک ،محصولات منحصر به فردی هستند که در قرن حاضر با کمک امواج مغزی و تکنیک های پلاستیسیته مغزی برای تغییر الگوهای مخرب ذهنی شما و رساندن شما به یک سطح فرکانسی بالای مغزی و حافظه قوی تر کمک می نمایند.

خاصیت محصولات فرکانسیک مانند اثر انگشت شماست که اثر بخشی آن برای خودتان می باشد ، که تیم فرکانسیک طی فرایند هایی خاص روی موضوع مورد نظر شما متمرکز می شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محصول فرکانسیک آناتومی شکرگزاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *