frequencic-logo

فرکانس جذب اتفاق‌های خوب و مثبت

کد محصول (SKU) 100083 دسته بندی ها , , برچسب

1,350,000 تومان

توضیحات کوتاه

فرکانس جذب اتفاق‌های خوب و مثبت گروه بین المللی فرکانسیک حاوی فرکانس‌ها و سابلمینال‌هایی سازنده و القا شونده برای ضمیر ناخودآگاه است که قادر است جذب اتفاق‌های خوب و سازنده را در اطراف زندگی شما بیشتر ممکن کند. در واقع، این قدرت باور ذهن شماست که هر ناممکنی را برای شما ممکن می‌کند.

توضیحات

فرکانس جذب اتفاق‌های خوب و مثبت؛ زندگی پیوسته دارای مشکلات متعدد و پستی و بلندی‌ها است که همواره اتفاق‌های مثبت و منفی مختلفی را برای ما رقم می‌زنند. اتفاقات روزمره، باعث می‌شود حال و هوای ما در طول روز، دستخوش تغییراتی باشد؛ گاهی خوشحال و پرانرژی هستیم و گاهی بی‌حوصله و ناامید! این نوسان خلق، باعث می‌شود ما حالات روحی و خلقی مختلفی را تجربه کنیم. اما آیا می‌توانیم انرژی‌های مثبت را بیشتر جذب کنیم و انرژی‌های منفی را کمتر از محیط دریافت کنیم؟

در پاسخ باید گفت، بلی‌! اما نخست باید بپذیریم که انرژی‌های منفی همواره در زندگی ما و اطراف ما حضور دارند و غیر ممکن و محال است که آن‌ها به درون زندگی ما و افکار ما نفوذ نکنند! در واقع چیزی که اهمیت دارد برخورد با آن‌ها و مدیریت‌شان است، تا بتوانیم تاثیرگذاری آن‌ها در زندگی و روحیات‌‌مان را کاهش دهیم. لازم به ذکر است جذب انرژی‌های مثبت و مثبت‌اندیشی، یک ویژگی اکتسابی به حساب می‌آید و شما می‌توانید با تمرین و یادگیری اصل‌های کنترل افکار و آگاهی، آن‌ها را رشد و پرورش دهید. جذب اتفاق‌های خوب و مثبت نیازمند راهکارهایی و مستلزم رعایت مواردی می‌باشد که در ادامه با هم به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

پیشنهاد مطالعه: فرکانسیک شکرگزاری – آثار و قدرت شکرگزاری در زندگی!

جب اتفاق خوب

قانون جذب چیست؟

قانون جذب معتقد است با تمرکز بر افکار و احساسات منفی یا مثبت، می‌توانید اتفاق‌های منفی و مثبت را در زندگی خود تجربه کنید! اگر چه این تعریف قانون جذب می‌باشد، اما مساله به همین سادگی‌ هم نیست! برای به وقوع پیوستن قانون جذب، نیازمند است نکاتی را درباره‌ی آن بدانیم؛

  • اهداف خود را بنویسید.

قانون جذب به صورت پیوسته و در هر زمانی، در حال عمل کردن و واکنش است. بنابراین با نوشتن هدف‌هایتان، خواسته‌ها و چیزهای مورد نیازتان را مشخص کنید؛ نوشتن، آرزوها و هدف‌های شما را سازماندهی می‌کند و به شما کمک می‌کند در مسیر درست فکر کنید، تصمیم‌گیری کنید و گام بردارید. در واقع، هدف و آرزوهای شما تا زمانی که در ذهنتان هستند، یعنی وجود ندارند! آرزوهای شما باید قابل لمس باشند و تنها با نوشتن می‌توانید آن‌ها را از حالت بالقوه به حالت بالفعل تبدیل کنید. با نوشتن و ثبت کردن است که مشخص کرده‌اید، چه می‌خواهید و آن چه می‌خواهید را در ذهن و ناخودآگاهتان قرار داده‌اید. پس بنویسید تا قانون جذب و کائنات شما را در مسیر درست رسیدن به هدف و آرزوهایتان قرار دهد.

  • به طبیعت بروید.

همانطور که مادر، فرزند خود را به وجود می‌آورد و به او غذا می‌دهد و او را پرورش و بزرگ می‌کند، طبیعت هم مادر ماست و ما از آب و خاک او به وجود آمده‌ایم. طبیعت، ما را در خود نگه می‌دارد و ما از او تغذیه می‌کنیم. طبیعت انرژی‌های منفی شما را تخلیه می‌کند و به شما انرژی‌ مثبت می‌دهد و سبب آرامش بیشتر شما می‌شود. همواره به طبیعت احترام بگذارید تا انرژی‌های مثبت بیشتری از آن دریافت کنید.

از افرادی که افکار و احساسات منفی دارند فاصله بگیرید.

افراد منفی به شما انرژی منفی می‌دهند و افراد مثبت، به شما انرژی مثبت می‌دهند و این حقیقتی است که باید آن را در نظر گرفت. یکی از لازمه‌های جذب اتفاق‌های خوب و مثبت ، حذف افرادی است که به شما انرژی‌های منفی می‌دهند؛ اشخاصی که پر از بازی‌ها و رفتارهای منفی هستند، بسیار خطرناکند، زیرا انرژی‌های منفی خود را به شما و دیگران انتقال می‌دهند، گاهی در زندگی‌تان لازم است، فردی یا چیزی را از زندگی خود حذف کنید تا بتوانید شخصی جدید با افکاری جدید و انرژی‌دهنده را جایگزین کنید.

جذب انرژی مثبت با یوگا

پیشنهاد مطالعه: راز جذب ثروت فوری

با یوگا و مدیتیشن انرژی های منفی را از خود دور کنید.

احتمالا درباره‌ی یوگا و مدیتیشن و تاثیر آن بر آرامش ذهن و جسم، چیزهایی شنیده‌اید. یوگا و مدیتیشن ورزش‌هایی جسمی و ذهنی هستند که به تسلط شما بر ذهن و جسمتان کمک فراوانی کرده و باعث می‌شوند روح شما مستحکم‌تر و قوی‌تر شود. همچنین شما را به خداوند نزدیک‌تر میکند، همین امر، شما را به دریافت انرژی‌های مثبت بیشتر یاری می‌کند. می‌توانید با یک جست و جوی ساده در سایت‌های آپارات و یوتیوب، بسیاری از تمرینات یوگا و مدیتیشن را پیدا کنید و آن‌ها را به سادگی در منزل انجام دهید.

با خودتان خلوت کنید و به نقاط قوت‌تان فکر کنید؛

 توانایی‌ها و نقاط قوت خود را یادداشت کنید؛ مسلما همه‌‌ی آدم‌ها در بسیاری از زمینه‌ها، استعداد و توانمندی‌هایی دارند. جست‌وجو کنید در چه کار‌هایی خوب و توانمند بوده‌اید. آن‌ها را بیابید و ارتقا دهید. هرگز خودتان را دست کم نگیرید. به خودتان افتخار کنید. این کار باعث می‌شود امید و انگیزه شما را افزایش پیدا کند و به شما دید مثبتی از زندگی می‌دهد. فراموش نکنید برای جذب انرژی‌های خوب و مثبت ، باید افکارتان را در مسیر مثبت هدایت کنید. با ذهنی افسرده و ناراحت، نمی‌توانید انرژی مثبت دریافت کنید.

قدردان باشید و از زندگیتان لذت ببرید.

حتما شما هم در زندگی‌تان افرادی را دیده‌اید هنگامی که بیمار می‌شوند، می‌گویند هیچ چیز با ارزش‌تر از سلامتی نیست و حاضرند برای بهبودی خود هر کاری بکنند. قدردان هر چیزی که دارید باشید. آنچه که امروز دارید، حتما برای برخی دیگر، آرزو است. با خودتان دوست باشید و از داشته‌هایتان لذت ببرید.

فرکانس جذب اتفاق‌های خوب و مثبت

قانون جذب و کارما، پیوسته در اطراف ما در جریان است و لازم است که ما ذهنی شفاف و سالم برای دریافت آن داشته باشیم. بسیاری از افراد به دلیل مشکلات و تلقین‌هایی که به صورت دانسته یا نادانسته به خود می‌کنند، می‌توانند اتفاقات بد و ناخوشایند را به سمت خود جذب کنند و به همین شیوه، اتفاق‌های خوب و مثبت را از خود دور می‌کنند.

فرکانس جذب اتفاق‌های خوب و مثبت گروه بین المللی فرکانسیک حاوی فرکانس‌ها و سابلمینال‌هایی سازنده و القا شونده برای ضمیر ناخودآگاه است که قادر است جذب اتفاق‌های خوب و سازنده را در اطراف زندگی شما بیشتر ممکن کند. در واقع، این قدرت باور ذهن شماست که هر ناممکنی را برای شما ممکن می‌کند.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرکانس جذب اتفاق‌های خوب و مثبت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *