frequencic-logo

فرکانسیک آرامش عمیق

کد محصول (SKU) 100084 دسته بندی ها ,

1,550,000 تومان

توضیحات کوتاه

گروه بین المللی فرکانسیک با بررسی و شناخت مشکلاتی که باعث سلب آرامش ذهنی و روانی در فرد می‌شود و ارسال سابلمینال‌ها و پیام‌های القایی که آرامش را به ذهن تلقین می‌کند، می‌تواند در دستیابی شما به آرامش یاری برساند.

توضیحات

فرکانس آرامش عمیق ؛ انسان‌ها همواره توانسته‌اند با افزایش دانش، به توسعه و پیشرفت علم بیفزایند و با استفاده از نیروهای طبیعت، بسیاری از مشکلات خود را حل کنند و جامعه بشری متمدنی را بوجود بیاورند. اما این پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فن‌آوری، باعث بوجود آمدن بسیاری از بیماری‌های روحی و روانی، افزایش استرس و اضطراب و سیر صعودی تنش شده است.

دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، همواره پر از شگفتی‌ها، زیبایی‌ها و پیشرفت‌ هاست اما آکنده از ترس و نگرانی  نیز هست؛ انسان‌ امروزی و تمدن‌های جدید بوجود آمده در قرن حاضر، نسبت به نسل‌های گذشته، بیشتر نیازمند آرامش عمیق و رضایت از زندگی است.

چگونه آرامش عمیق داشته باشیم

آرامش عمیق چگونه ممکن است؟

نخست باید بدانیم چه عواملی باعث نگرانی و مانع از رسیدن ما به آرامش می‌شود؟ عواملی مانند ترس از گذشته، ترس از آینده، ضعف و ناتوانی در برابر حوادث و مشکلات، احساس پوچی، نگرانی و ترس از ناسپاسی دیگران، بیم و وحشت از مرگ، افزون‌طلبی و زیاده‌خواهی، وابستگی روز افزون به ابزار و وسایل ماشینی، کینه و دشمنی در روابط خانوادگی و اجتماعی، جرم و جنایت، تخریب‌های عظیم، تبلیغات کاذب و دروغ، جنگ، تروریسم و بسیاری دیگر از نگرانی‌ها و ترس‌ها، همه باعث سلب آرامش انسان در زندگی می‌شوند. البته این‌ها فقط چکیده‌ای از مسائلی بودند که مانع از رسیدن آرامش به قلب و روان ما می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه: انواع فوبیا و ترس

چگونه به آرامش عمیق برسیم؟

ارتباط موثر با دیگران داشته باشید.

ارتباط موثر، رابطه‌ای است که می‌تواند کلامی و غیر کلامی بین دو یا چند نفر باشد که طی آن افراد عقاید، خواسته‌ها، نیاز‌ها و هیجانات خود را بیان می‌کنند، اما همیشه‌ همه‌ی ارتباطات ما با آدم‌های اطراف‌مان موثر و مفید نیست! داشتن ارتباط موثر با دیگران، اشیاء، اطراف و حتی لحظه‌های زندگی می‌تواند سبب کسب موفقیت، رضایت خاطر ما در زندگی شوند. بسیاری از رفتارهای ما، مثل نحوه برقراری ارتباط با دیگران، بر اساس عادت‌هایی هست که در دوران گذشته کسب کرده‌ایم و یا از رفتارهایی نشات گرفته است که از دیگران یاد گرفته‌ایم. بنابراین اگر نمی‌توانید ارتباط موثری با دیگران برقرار کنید، نیازمند داشتن دید و نگرشی جدید در زندگی هستید و لازم است یک سری چیزها را ابتدا در خودتان اصلاح کنید.

  • قبول کنید افراد با هم تفاوت دارند و نباید همه‌ی افراد مورد تایید ما باشند، زیرا نگرش و دنیای هر فرد متفاوت است و ما باید به نگرش و دیدگاه هر فردی احترام بگذاریم.
  • آدم‌ها را دوست داشته باشید، دیگران را بدون قید و شرط بپذیرید و این باور را در خود تقویت کنید که هم من خوبم و هم شما خوبید، قصد و نیت‌تان در روابط‌تان با دیگران، برد ، برد باشد.
  • صحبت با دیگران را خوب و صمیمی شروع کنید. روشن، کوتاه و صریح حرف بزنید و از حاشیه‌پردازی بپرهیزید.
  • احساسات و هیجانات خود را کنترل کنید و روابط خود را توأم با صداقت پیش ببرید.

تمرینات تنفسی را جزو برنامه‌های روزانه خود قرار دهید.

در طول روز چند بار نفس عمیق بکشید، تنفس عمیق باعث می‌شود اکسیژن بیشتری وارد گردش خون شما و سلول‌های بدن‌تان شود. بهتر است در ابتدای صبح تمرینات تنفسی را انجام دهید.

داشتن برنامه‌ریزی و رویکرد درست برای تنظیم رژیم غذایی و تناسب اندام.

گاهی بسیاری از کسالت‌ها، اضطراب و بی حوصله‌گی‌های ما، ناشی از کمبود مواد مورد نیاز بدن و ویتامین‌هاست. رژیم غذایی مناسب، اهمیت بسیاری در سلامت ذهن و فیزیک شما دارد. داشتن برنامه غذایی منظم علاوه بر تأمین انرژی مورد نیاز بدن، شما را مجاب می‌کند که غذاهای مصرفی خود را زیر نظر داشته باشید و هر غذایی را مصرف نکنید.

همچنین، داشتن برنامه غذایی مناسب، از افزایش وزن شما جلوگیری می‌کند. در کنار ورزش منظم، می‌توانید به اندام ایده‌آلتان برسید. به سبب داشتن برنامه ریزی منظم ورزشی، اعتماد به نفس شما افزایش پیدا می‌کند و از آرامش عمیق و بیشتری‌ نسبت به دیگران برخوردار می‌شوید.

استحمام کنید.

آب، خاصیت پاک‌کنندگی دارد و علاوه بر جسم، انرژی‌های منفی، نا خشنودی‌ها را از شما دور می‌کند و شما را در حالت آرامش عمیق و آسایش جسمی قرار می‌دهد.

به دنبال راه‌های معنوی برای تغذیه روح خود باشید.

وارد شدن به حوزه‌ی معنویت، شما را به انرژی بی‌کرانی وصل می‌کند. دنیایی که پایانی ندارد و مخزنی که هرگز پر نمی‌شود و آرامشی را برای شما بوجود می‌آورد که هرگز تمام نمی‌شود. با معنویت روح شما جلاء پیدا می‌کند. دید شما تغییر پیدا می‌کند و مقاومت شما در برابر آسیب‌ها بیشتر می‌شود و آرامش عمیقی را در تمام برهه‌ی زمانی برایتان رقم می‌زند. تمرینات یوگا، عبادت و هر رابطه معنوی به افزایش آرامش در وجودتان  کمک میکند.

به قدرت جذب باور داشته باشید.

انرژی‌های قدرت جذب به شکلی عمل می‌کنند که ما هر آنچه باور داریم را جذب می‌کنیم. انرژی‌های مثبت بیشتری به دنیای اطراف بدهید تا انرژی‌های مثبت بیشتری به سمت شما جذب شوند.

آرامش خود را با همین داشته‌ها و شرایطی که هستید بدست آورید. اگر قرار باشد مبنای آرامشتان با تغییر شرایط زندگی‌تان باشد، مطمئن باشید با تغییر شرایط، باز هم آرامشتان را از دست می‌دهید. برای اینکه آرامش تمام وجودتان را فرا بگیرد از همین حالا یک نفس عمیق بکشید و خود را فردی آرام در نظر بگیرید و اجازه دهید آرامش، رفته‌‌رفته وارد سلول‌های بدن شما شود.

پیشنهاد مطالعه: فرکانس جذب اتفاق های خوب و مثبت

فرکانس آرامش عمیق با فایل فرکانسیک

استفاده از قدرت ضمیر ناخودآگاه ، یکی از روش‌های ساده و بدون خطر برای رسیدن به آرامش است. در این روش، سابلمینال‌ها که پیام‌هایی پنهانی برای ضمیر ناخودآگاه هستند از طریق شنوایی به مغز ارسال می‌شوند. این سابلمینال‌ها، حاوی جملات تاکیدی و القاء کننده‌ی آرامش است که به ذهن و مغز شما دستور می‌دهد امنیت روانی و آرامش خود را حفظ کند.

در بسیاری موارد، فرد دارای ناراحتی‌ها و مشکلاتی است که آن‌ را از دوران کودکی به همراه آورده است. این خاطرات و اتفاقات ناخوشایند همواره در پس ذهن فرد، سنگینی می‌کنند و باعث می‌شوند او نتواند در خلوت خود آرامش عمیق و آسایش را تجربه کند. پیدا کردن و شناخت این مشکلات، خود روشی مطمئن و کامل برای رسیدن به آرامش است که می‌تواند یک ذهن آرام را برای شما تضمین کند.

گروه بین المللی فرکانسیک با بررسی و شناخت مشکلاتی که باعث سلب آرامش ذهنی و روانی در فرد می‌شود و ارسال سابلمینال‌ها و پیام‌های القایی که آرامش را به ذهن تلقین می‌کند، می‌تواند در دستیابی شما به آرامش یاری برساند.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرکانسیک آرامش عمیق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *