frequencic-logo

فرکانسیک قدرت نوشتن

کد محصول (SKU) 100091 دسته بندی ها ,

1,350,000 تومان

توضیحات کوتاه

فایل فرکانسیک قدرت نوشتن، به شما کمک می‌کند عادت نوشتن را به صورت یک رفتار نهادینه شده در ذهن و ضمیر ناخودآگاه‌تان بپذیرید و آن را به عنوان یک عادت هر روزه، در دستور کارتان قرار دهید.

توضیحات

فرکانسیک قدرت نوشتن ؛ نوشتن تاثیر بسیاری در موفقیت امور زندگی روزمره‌ی ما دارد؛ در طول تاریخ و از گذشته تا به امروز، همواره افرادی که سعی و اقدام به نوشتن کرده‌اند، در مقابل افرادی که به نوشتن اهمیتی نداده‌اند و یا تسلط کافی بر آن نداشته‌اند، در بسیاری از امور زندگی موفق‌تر بوده و بهتر عمل کرده‌اند. اما نوشتن، اساسا چه تاثیری در زندگی ما می‌گذارد و چرا تا این حد، بر آن تاکید می‌شود؟ تاثیر نوشتن بر زندگی روزانه ما چیست؟ چرا وقتی از نوشتن سخن به میان می‌آید، از قدرت نوشتن و یا معجزه نوشتن سخن می‌گوییم؟

معجزه نوشتن برنامه‌ریزی روزانه و مدیریت زمان !

زمان به سرعت می‌گذرد و برای هیچ‌کس، حتی ثانیه‌ای متوقف نمی‌شود! نوشتن ، به ما می‌آموزد که حتی برای ثانیه‌ها و دقایق خود ارزش قائل شویم و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم. نوشتن برنامه روزانه، زمان را برای ما مدیریت می‌کند و فرصت زمان بیشتری را در طول روز، برایمان به ارمغان می‌آورد. با داشتن برنامه‌ریزی و البته نوشتن آن، زمان قابل توجهی را در طول روز در دسترس خواهید داشت و می‌توانید از آن به شکل بهینه‌تر استفاده کنید.
همچنین ثبت برنامه روزانه، هفتگی و ماهانه باعث می‌شود، روحیه‌ی آینده‌نگری در شما تقویت شده و بتوانید برای آینده، برنامه‌های بهتری در ذهن داشته باشید و برای اهدافتان آماده‌تر باشید.
علاوه بر این، برنامه‌ریزی، نظم و انضباط شما را افزایش می‌دهد و بهتر می‌توانید نسبت به امور زندگی، روابط با خانواده و مسائل شغلی، برخورد داشته باشید.
بهتر است برنامه‌ریزی روزانه را، شب هنگام و قبل از خواب، طرح‌ریزی کنید؛ زیرا ذهن ناخودآگاه شما تمام شب را، بر روی برنامه فردای شما تمرکز می‌کند و صبح که از خواب برخیزید، ذهن‌تان به صورت ناخودآگاه، از قبل کارهای برنامه‌ریزی شده‌ را طبق برنامه به شما یادآوری می‌کند.

نوشتن دغدغه‌ها، از میزان استرس شما می‌کاهد …

ذهن انسان تمایل دارد، پرونده‌های نیمه‌ و ناتمام را مدام یادآوری و بررسی کند تا به نتیجه‌ برسد. اگر فردی هستید که دچار استرس یا وسواس فکری می‌باشید، نگرانی‌ها و مشکلات ذهنی، به صورت ناخواسته به ذهن شما هجوم می‌آورند و مانند خوره، آرامش را از ذهن و روان شما می‌ستاند.
نوشتن ، فعلی است که به وسیله‌ی آن می‌توانید پرونده‌ی مشکلات و دغدغه‌های ذهنی خود را مختومه کنید. زمانی که دغدغه‌های خود را می‌نویسید و بر روی کاغذ می‌آورید، ذهن تصور می‌کند که آنچه به آن می‌اندیشیده خاتمه یافته و تمام شده است؛ زیرا مغز انسان، به طور ذاتی توانایی تمایز قائل شدن بین واقعیت و خیال را ندارد؛ بنابراین ذهن، آنچه را که خیال می‌کنید، واقعیت تصور می‌کند.
با نوشتن مشکلات‌تان بر روی کاغذ و سپس مچاله کردن و انداختن آن‌ها به سطل زباله، می‌توانید به خیالات و فکر‌های آزاردهنده خاتمه دهید. برای رسیدن به نتیجه‌، بهتر است این کار را چند بار انجام دهید.
در نظر داشته باشید، خود فعل نوشتن، نوعی بروز دادن و تخلیه روانی است و می‌تواند از میزان استرس شما بکاهد.

نوشتن ، تمرکز ذهنی را افزایش می‌دهد.

از دیگر معجزات نوشتن ، افزایش تمرکز است. هنگام نوشتن ، چشم به دنبال خطوط در حرکت است، همچنین برای نوشتن ، لازم است تمرکز حواس داشته باشید تا بتوانید وحدت موضوعی را حفظ کنید. نوشتن ، یک نوع مهارت نیز هست و به اصول و قواعد نگارشی نیاز دارد؛ همه‌ی اینها باعث می‌شود که شما روز به روز در نوشتن، فعال‌تر و موفق‌تر شوید و بتوانید قدرت نوشتن خود را بهبود دهید.

معجزه نوشتن خاطرات روزانه !

نوشتن هدفمند تجربه‌های گذشته، می‌تواند زندگی شما را دچار تغییر و تحول کند و چه بسا افراد بسیاری هستند که با همین نوشتن خاطرات تلخ و شیرین زندگی خود زمینه‌ی تغییر و دگرگونی را بوجود آورده‌اند. افراد با نوشتن خاطرات، ذهن خود را خالی می‌کنند و حتی گاهی ممکن است با بررسی و مرور خاطرات گذشته، ضمن یادآوری روزهای تلخ و شیرین، درس‌های بسیاری را که در آن نهفته است را به یاد آورند.
ثبت وقایع و خاطره‌ نویسی، به منافع و روش زندگی شما، سود می‌رساند و شما را تبدیل به فردی منظم و قاعده‌مند می‌کند. در نظر داشته باشید رشد و ارتقاء از تغییرات کوچک شروع می‌شود و گاهی یک تغییر کوچک مانند نوشتن و ثبت خاطرات روزانه، می‌تواند زمینه‌ساز شکوفایی و ترقی در زمان‌های پیش‌رویتان باشد.

قانون نوشتن این است؛ آنچه که نگاشته نشده، واقعی نیست!

نوشتن ، معجزه می‌کند و شما را در رسیدن به اهداف‌تان نزدیک‌تر می‌کند، همچنین نبوغ و انگیزه‌ی شما را در مسیر دستیابی به مسیر درست بالا می‌برد.
به خاطر داشته باشید اهداف و آرزوها، تا زمانی که نوشته نشوند، رویا و خیالی بیش نیستند و صرفا شما چیزی را در ذهن خود می‌پرورانید که وجود خارجی ندارد و قابل لمس نیست! اما هنگامی که تصمیم می‌گیرید آرزوها و رویاهای خود را ثبت کنید، معجزه نوشتن رخ می‌دهد و آرزوها از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل می‌شوند و سرانجام شما چیزی را خلق می‌کنید که قابل لمس است و می‌توانید احساسش کنید.
نوشتن هدف‌ها و برنامه‌هایتان بر روی کاغذ، شما را در چارچوب فکری منسجم و منظمی قرار می‌دهد و شما با دیدن هر روز برنامه‌هایتان فرصت فکری و استدلال بدست می‌آورید تا به آن‌ها پر و بال بدهید.
نوشتن معجزه می‌کند و شما را به موفقیت یک قدم نزدیک‌تر می‌کند. نوشتن ، نبوغ و انگیزه‌ی شما را در رسیدن به اهدافتان افزایش می‌دهد. هنگامی که مشغول نوشتن هستید و به ثبت موضوعی خاص می‌پردازید، ذهن شما ناخودآگاه به دنبال موضوع نوشته شده حرکت می‌کند و در این هنگام است که ایده‌ها، پی در پی و پیوسته، به دنبال یکدیگر وارد حیطه‌ی ذهنی شما می‌شوند و یک نبوغ و رخداد خارق‌العاده به وقوع می‌پیوندد.

چگونه شروع به نوشتن کنیم؟

انسان‌ها از دیرباز تا امروز، نوشتن احساسات و خاطرات را دوست داشته‌اند و تمایل دارند این احساسات را با دیگران به اشتراک بگذارند؛ حال اگر به نوشته‌های خود نظم، خلاقیت و هنر بیفزایید، به مرور زمان ممکن است اثر شما به یک رمان خارق‌العاده نیز تبدیل شود! چه بسا افرادی که با نوشتن روزانه خاطرات خود، یک اثر هنری خلق کرده‌اند و دست‌نوشته‌هایشان، به یک رمان بزرگ تبدیل شده است!
برای شروع، تنها کافی است بنویسید. از نوشتن نهراسید و به این فکر نکنید چه باید بنویسم؟ یا چگونه باید شروع به نوشتن کنم؟
کافی‌ست شروع کنید؛ همین که دست به قلم ببرید و شروع به نوشتن کنید، ایده‌ها خود به خود به سراغ شما می‌آیند و آن موقع است که جمله‌ها یکی پس از دیگری برای نوشته شدن بر روی کاغذ، به صف می‌ایستند، نگران و دلسرد نشوید؛ نوشتن را ادامه دهید و مطمئن باشید نویسنده‌های بزرگ هم، از همین جایی شروع کرده‌اند که شما ایستاده‌اید!
نکته‌هایی برای بهتر نوشتن
• به نوشته‌های خود باور داشته باشید و هر زمان که شروع به نوشتن می‌کنید با عشق و مثبت‌اندیشی شروع به نوشتن کنید.
• به برنامه‌ریزی خود وفادار باشید و سعی کنید در هر شرایطی به نوشته‌ها و برنامه‌های نوشته‌ شده‌ی خود پایبند باشید.
• هرازگاهی به نوشته‌های خود رجوع کنید و آن‌ها را مطالعه کنید. این کار باعث می‌شود ایرادات‌ و کاستی‌های آن برطرف شود و با هر بار چک کردن و ویرایش، متن با‌کیفیت‌تری تولید کنید.
• در نوشتن برای خود هیچ محدودیت اتخاذ نکنید؛ راجع به هر چیز که دوست دارید بنویسید، از تخیلتان استفاده کنید و رویاپردازی‌های خود را خلق کنید! به هر روشی که دوست دارید اقدام به نوشتن کنید. به خاطر داشته باشید افراد بسیاری، از همین روش، سبک‌های ادبی فوق‌العاده‌ای بوجود آورده‌اند که امروزه مورد تایید همگان است.

محصول فرکانسیک قدرت نوشتن

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، نوشتن تاثیر قابل توجهی در موفقیت افراد در زندگی اجتماعی‌شان دارد. افرادی که می‌نویسند، انسجام فکری و رفتاری بیشتری دارند و تعادل رفتار، در آن‌ها بیشتر دیده می‌شود. اگر از همین الان بخواهید شروع به نوشتن کنید و از قدرت نوشتن در زندگی روزانه‌ی خود بهره بگیرید، ممکن است برای شروع، کمی با دشواری همراه شوید؛ زیرا شما قصد شروع کاری را دارید که مدت‌ها با آن بیگانه بوده‌اید!
فایل فرکانسیک قدرت نوشتن، به شما کمک می‌کند عادت نوشتن را به صورت یک رفتار نهادینه شده در ذهن و ضمیر ناخودآگاه‌تان بپذیرید و آن را به عنوان یک عادت هر روزه، در دستور کارتان قرار دهید.
محصول فرکانسیک قدرت نوشتن، شامل اصواتی است که از طریق شنوایی به ناخودآگاه شما ارسال می‌شود و فعل نوشتن را به عنوان یک رفتار نهادینه شده و مفید، در ناخودآگاه شما تثبیت می‌کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرکانسیک قدرت نوشتن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *