frequencic-logo

کینه چیست؟ – محصول فرکانسیک رفع کینه

1,350,000 تومان

توضیحات کوتاه

اثرگذاری بر ناخودآگاه ذهن، یکی از موثرترین روش‌هایی است که برای رفع کینه پیشنهاد می‌شود. با استفاده از فایل فرکانسیک مرتبط با فرکانس رفع کینه، سابلمینال‌ و پیام‌های پنهانی در قالب موسیقی به مغز فرد ارسال می‌شود. این سابلمینال‌ها، حاوی جملات تاکیدی و دستوری می‌باشد که با اثرگذاری بر روی ناخودآگاه، می‌تواند شما را به سمت رفع کینه و فراموشی و بخشش سوق دهد و در نهایت از رنج روحی شما بکاهد.

توضیحات

در کلام عامیانه آمده است که کینه و کینه توزی باعث تاریکی قلب و روح انسان می‌شود. به راستی کیست که از بر دل گرفتن کینه‌ی دیگران، احساس رضایت و خوشنودی داشته باشد؟ کینه ، قلب را کدر و روح را سنگین می‌کند و شخصی که کینه‌توزی می‌کند، این فشار را همیشه و در همه‌ حال با خود حمل می‌نماید. در واقع، ما با کینه گرفتن از دیگران، پیش از آن‌ که به فرد دیگری، آسیبی برسانیم، به خودمان آسیب می‌زنیم و ذهن و فکرمان را درگیر یک عذاب و ناراحتی مداوم می‌نماییم. رفع کینه دوش و روح ما را از این کوله بار سنگین رهایی می بخشد.

کینه چیست و چگونه پدید می‌آید؟

کینه، نوعی عقده‌‌ی درونی و روانی است که بر اثر خشم و ناراحتی از افراد دیگر، در دل انسان پدید می‌آید. کینه ، بیشتر در زمانی بر دل می‌نشیند، که فرد نتواند از فردی که به او آسیب رسانده و یا او را  ناراحت کرده، انتقام بگیرد، بنابراین این حس، به شکل عقده و کینه در دل او پدید می‌آید و پیش از آنکه به فرد مورد نظر آسیب برساند، مانند خوره باعث عذاب خود فرد می‌شود.

کینه‌‌توزی، یکی از مهمترین علل بیماری‌های روان‌تنی و روحی است:

بررسی‌ها نشان داده است، افرادی که دائما از دیگران کینه و کدورت بر دل می‌گیرند و با گذشت کمتری نسبت به اطرافیان رفتار می‌کنند، به دلیل افکار منفی و مخربی که با آن درگیرند، بیشتر دچار افسردگی، استرس و اضطراب، ناراحتی، بدگمانی و بدبینی بیشتری نسبت به دیگران هستند و بدیهی است که تداوم این منوال، منجر به امراض روحی و جسمی متعددی می‌شود.

کینه توزی و کینه بر دل گرفتن از دیگران، باعث می‌شود که ذهن فرد دائما درگیر باشد و احساس غبن و ناراحتی داشته باشد. همانطور که می‌دانید افکار منفی، دارای انرژی منفی هستند و باعث واکنش‌های شیمیایی مختلفی در بدن می‌شوند که مداومت این فرآیند، باعث ابتلا فرد به انواع بیماری های روحی و جسمی می‌شود.

انواع بیماری‌های روان‌‌تنی از جمله بیماری‌هایی است که فرد بر اثر کینه بر دل گرفتن از دیگران، در جسم یا بدن خود احساس می‌کند، اما در اصل، این بیماری‌ها منشاء جسمانی و پزشکی ندارد و تنها علائم بیماری را بدون آنکه خود فرد واقعا به آن درگیر باشد، بروز می‌دهند. رفع کینه ذهن و جسم شما را به مسیر سلامتی بر می گرداند.

ضمیر ناخودآگاه مانند یک لوح نانوشته است:

ضمیر ناخودآگاه انسان همانند یک لوح نانوشته می‌ماند و هر آنچه که انسان به طور آگاهانه یا ناآگاهانه به آن می‌اندیشد، یا با آن درگیر است، بر روی آن حک می‌شود و مجددا به سمت انسان باز می‌گردد. چنانچه کدورت را در دل خود نگاه دارید و ذهن‌تان درگیر آن باشد، بدون شک، بر روی ضمیر ناخودآگاه شما ثبت می‌شود و به صورت آشکار و پنهان، شما را درگیر می‌کند.

وجود افکار مثبت و سازنده، باعث ایجاد نشاط و انرژی مثبت در ذهن و افکار فرد می‌شود و در مقابل، افکار منفی و انرژی‌هایی که از آن ساطع می‌شود، باعث ناراحتی و کدورت ذهن و قلب انسان می‌شود.

کینه و نفرت در قرآن:

از آنجا که کینه توزی از رذایل اخلاقی شمرده می‌شود، در ادیان مختلف، از جمله دین اسلام، به شدت نهی شده است و حتی در قرآن کریم، آیاتی وجود دارد که به نفی کینه و تایید بخشش اشاره دارد.

در احادیث متعدد و آموزه‌های دینی، هموراه به ارزش بخشش و گذشت تاکید شده است و در مقابل، از کینه‌توزی و نفرت، به عنوان یک صفت انسانی ناپسند و درخور مذمت یاد شده است.

اثرات کینه و کینه‌توزی در زندگی مادی و معنوی انسان:

  • پیری زودرس و انواع بیماری‌های روحی و روانی، از آثار پرورش کینه در ذهن و قلب انسان است.
  • ابتلا به انواع بیماری‌های جسمانی و روان‌تنی، از دیگر عوارض وجود کینه در دل است.
  • کینه باعث می‌شود که فکر و ذهن ما درگیر ناراحتی و عذاب باشد و انرژی منفی را به سمت خود جذب کند.
  • کینه باعث غیبت کردن و بدگویی از دیگران می‌شود.
  • کینه، انسان را ضعیف و در نزد دیگران، حقیر و پست نشان می‌دهد.
  • بدخواهی دیگران و حسد و حسادت ورزیدن، یکی از عواقت پروراندن کینه در ذهن است.
  • کینه‌توزی، به مرور باعث گسستن روابط اجتماعی  و دوری با نزدیکان می‌شود.

وقتی ببخشش، ارزشمندتر است:

بخشش و بخشیدن، یکی از موثرترین راه‌هایی است که برای رفع کینه پیشنهاد شده است. چه در آموزه‌های دینی و چه در مکاتب مختلف روان‌شناسی، بخشش یکی از ارزان‌ترین و موثرین راه‌هایی است که باعث از بین بردن کینه و کدورت در دل می‌شود و می‌تواند شادی و آرامش را به روان و جسم انسان باز گرداند.

وجود کینه، مانند این است که شما کوله‌پشتی بزرگی از ناراحتی و فشار روحی را با خود حمل ‌کنید و در مقابل، بخشش، مانند این است که شما این کوله پشتی بزرگ و متعفن را زمین گذاشته‌اید و بدون بار سنگین آن، به راه خود ادامه می‌دهید. بنابراین باید گفت بخشش، در وهله‌ی نخست به نفع کسی است که این کوله را بر زمین می‌گذارد و در گام بعدی است که فوائد بی‌انتهای آن، به دیگران سرایت می‌کند.

فرکانس رفع کینه و کدورت :

با این وجود آنکه بر ارزش بخشیدن و فراموشی ناراحتی‌ها تاکید بسیاری می‌شود، اما بخشیدن و بخشش، چندان هم آسان و سهل نیست! و نمی‌توان به آسانی، زخمی که سال‌هاست بر روح و جان آدمی نشسته را با اصول روان‌شناسی و دینی، به دست فراموشی سپرد.

همانطور که اشاره شد، با تاثیر بر ضمیر ناخودآگاه می‌توانید راحت‌تر و آسان‌تر بر کینه و دشمنی که در قلب‌تان ریشه دوانده فائق بیایید. قابل درک است که زندگی امروز، سرشار از سوء تفاهمات و رفتارهای نادرستی است که چه از سوی ما و چه از سوی دیگران، بروز پیدا می‌کند، اما با پروراندن کینه در دل و بزرگ کردن دشمنی‌ها، هرگز آسایش و آرامش در زندگی کسی ایجاد نشده است، بنابراین بهترین روش آن است که با استفاده از علم و دانش امروزی، برای رفع کینه و زدودن زنگار آن از دل اقدام کنیم.

اثرگذاری بر ناخودآگاه ذهن، یکی از موثرترین روش‌هایی است که برای رفع کینه و کدورت پیشنهاد می‌شود. با استفاده از فایل فرکانسیک مرتبط با فرکانس رفع کینه، سابلمینال‌ و پیام‌های پنهانی در قالب موسیقی به مغز فرد ارسال می‌شود. این سابلمینال‌ها، حاوی جملات تاکیدی و دستوری می‌باشد که با اثرگذاری بر روی ناخودآگاه، می‌تواند شما را به سمت رفع کینه و فراموشی و بخشش سوق دهد و در نهایت از رنج روحی شما بکاهد.

فوائد فایل فرکانسیک رفع کینه:

  • احساس آرامش و آسایش ذهنی بیشتر
  • رهایی از افکار منفی و آزار دهنده
  • گسترش ارتباطات اجتماعی با دیگران
  • دریافت تکریم و محبت اطرافیان
  • برخورداری از انرژی کائنات و معنویات
  • افزایش اعتمادبه‌نفس
  • کسب فضیلت‌های اخلاقی و خشنودی خداوند

فایل اختصاصی فرکانسیک رفع کینه :

فایل اختصاصی فرکانسیک، حاوی سابلمینال‌هایی کاملا اختصاصی برای  ناخودآگاه شما ست که بر اثر درخواست و نیاز شما، به صورت کاملا تخصصی توسط متخصصان تهیه می‌شود. برای دستیابی به این فایل، لازم است به تعدادی سوالات اختصاصی پاسخ دهید تا فرکانس ذهنی و ناخودآگاه شما مشخص شود. پس از آن می‌توانید فایلی اختصاصی که کاملا منطبق بر نیاز شما تهیه شده و حاوی سابلمینال‌های اختصاصی است را داشته باشید و از فوائد آن بهره بگیرید.

منبع: تیم تولید محتوای گروه تحقیقاتی و بین المللی فرکانسیک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کینه چیست؟ – محصول فرکانسیک رفع کینه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *