frequencic-logo

محصول فرکانسیک رفع ترس از سرطان

دسته بندی ها ,

1,450,000 تومان

توضیحات کوتاه

این ترس و نگرانی، بیشتر ناشی از تجربه‌های فردی ما و همین‌طور تصوراتی عمومی است که در مورد بیماری cancer یا سرطان وجود دارد. در گذشته، عموما داستان بیماری سرطان در افراد مختلف، با پایانی تراژدیک، یعنی مرگ، به پایان می رسید؛ دیدن ضعف شدید قوای جسمانی بیمار و ناتوانی‌های او که با گسترش سرطان، هر روز هم بیشتر می‌شد و نهایتا مرگ، ذهنیتی بسیار منفی و هولناک از سرطان در خاطر جمعی ما ایجاد کرده است.

توضیحات

 

ترس از سرطان ، فوبیا سرطان یا توهم سرطان ، که به انگلیسی Carcinophobia نامیده می‌شود، همگی عبارت‌هایی هستند که عموما در مورد هراس افراطی و وسواس‌گونه‌‌ی ما از سرطان، به کار برده می‌شوند. باید صادقانه اعتراف کرد که بیماری سرطان ، انواع و درجه‌بندی‌های مختلفی دارد و مراحل شدید این بیماری، به سختی و با صرف هزینه‌های درمانی بالا و با به کارگیری روش‌های رنج‌آوری مانند شیمی ‌درمانی، مداوا می شود. پس واضح است که به طور طبیعی، همه افراد از شنیدن نام بیماری سرطان نگران شوند!

این ترس و نگرانی، بیشتر ناشی از تجربه‌های فردی ما و همین‌طور تصوراتی عمومی است که در مورد بیماری cancer یا سرطان وجود دارد. در گذشته، عموما داستان بیماری سرطان در افراد مختلف، با پایانی تراژدیک، یعنی مرگ، به پایان می رسید؛ دیدن ضعف شدید قوای جسمانی بیمار و ناتوانی‌های او که با گسترش سرطان، هر روز هم بیشتر می‌شد و نهایتا مرگ، ذهنیتی بسیار منفی و هولناک از سرطان در خاطر جمعی ما ایجاد کرده است.

ترس از سرطان به حدی است که برخی از افراد، حتی از به کار بردن نام آن اجتناب می‌کنند.

از طرفی می‌دانیم که ترس، یک مکانیزم دفاعی در وجود ماست تا با افزایش میزان هوشیاری و احتیاط کردن در عادت‌های رفتاری‌مان، از مخاطرات احتمالی جلوگیری کنیم. قطعا وجود مقداری ترس منطقی از سرطان به ما کمک می‌کند تا با اجتناب از رفتارها و عادات مخربی مانند اعتیاد به سیگار، مواد مخدر، مشروبات الکلی، داشتن عادت‌های بد غذایی مانند مصرف افراطی فست فود و یا قرار گرفتن در معرض اشعه‌های خطرناک، احتمال ابتلاء به بیماری سرطان را در بدن خود کاهش دهیم.

تا اینجای کار این ترس، قابل قبول و حتی لازم است؛ اما اگر این هراس به صورت افراطی و مبالغه‌آمیز در آید، می‌تواند باعث ایجاد اضطراب و استرس دائمی در فرد شده که این استرس، خود به عنوان یک عامل مهم در ابتلا به انوع بیماری‌های جسمی یا روحی شناخته می‌شود.

اگر با دیدن کوچکترین علائم و نشانه‌های بیماری در خود یا اطرافیان و بدون بررسی‌های دقیق و معاینات پزشکی، احتمال ابتلا به سرطان را بدهیم، زندگی عادی ما، با چالش و نگرانی همیشگی درگیر خواهد بود و در این مرحله، ما احتمالا به فوبیا سرطان دچاریم!

 فوبیا سرطان یا ترس از سرطان از کجا ناشی می‌شود؟

همان‌طور که گفته شد، ذهنیت فردی یا جمعی ما که ناشی از تجربه‌های ناخوشایند در گذشته هستند، اصلی‌ترین دلیل برای مبتلا شدن به هراس مبالغه‌آمیز از بیماری سرطان است. این ذهنیت منفی به سرطان مربوط به گذشته است و ارتباط منطقی و مستقیمی با شرایط امروز ندارد. در گذشته، عموم افراد مبتلا به سرطان، محکوم به مرگ بودند؛ اما بر اساس آمارها در حال حاضر، بیش از 80 درصد از بیماران سرطانی یا به طور کامل درمان می‌شوند و یا بیماری‌ آن‌ها، کنترل می‌شود و تنها بخش کمی از بیمارانی که در مرحله پیشرفته‌ سرطان از بیماری خود آگاه می‌شوند، با مشکل مواجه می‌شوند. اما تصور عمومی، هنوز با این تحقیقات و آمارها همخوانی ندارد و به محض اینکه شخصی متوجه می‌شود به سرطان دچار شده، خود را در انتهای مسیر زندگی می‌بیند.

این موضوع، حتی در فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی نیز عموما به صورت اغراق‌آمیز نشان داده می‌شود. حساسیت زیاد و همین‌طور آگاهی‌های غیر ضروری نیز می‌تواند در ایجاد وسواس نسبت به سرطان نقش داشته باشند. وقتی بخاطر مطالعات سطحی در فضای مجازی یا تجربه مراوده با یک بیمار سرطانی، به بعضی از نشانه‌های بیماری آشنا باشیم، امکان دارد به محض دیدن این علائم در خود یا دیگران، احتمال ابتلا به سرطان را بدهیم و با زیاد شدن حساسیت‌ها، کم کم به فوبیا دچار شویم.

چه کسانی بیشتر مستعد فوبیا سرطان هستند؟

از آنجا که همه‌ی ترس‌ها و هراس‌ها، با ضمیر ناخودآگاه انسان در ارتباط بوده و متاثر از خاطرات گذشته فرد است، باید گفت افرادی که در طول زندگی‌شان، خودشان یا اطرافیان‌شان به سرطان مبتلا شده‌اند و یا بر اثر این بیماری، عزیزی را از دست داده‌ باشند، بیشتر در معرض ابتلاء به فوبیا سرطان قرار دارند و یا ممکن است این فوبیا، با شدت بیشتری در آن‌ها نمایان شود.

چرا باید با ترس افراطی از سرطان مقابله کنیم؟

بدون شک اضطراب شدید و استرس ناشی از فوبیا سرطان ، خود عامل جذب بیماری‌های مختلف است و می‌تواند روال عادی زندگی فرد را با چالش مواجه کند. در صورتی که فرد دارای فوبیا، واقعا هم به سرطان دچار باشد، توان کمتری برای مقابله با این بیماری خواهد داشت و بخاطر انرژی منفی ناشی از ترس خود، خیلی زود در برابر بیماری تسلیم خواهد شد.

یکی دیگر از مشکلاتی که فوبیا سرطان ایجاد می‌کند این است که پذیرش را در افراد کاهش می‌دهد. یعنی فرد دارای فوبیا، علائم سرطان را کتمان کرده و از انجام معاینات و آزمایشات لازم برای درمان خودداری می‌کند و تنها در زمانی که بیماری به مرحله حاد آن رسیده، مجبور به پذیرش و شروع درمان می‌کند که معمولا بسیار دیر شده است.

شاید مهمترین نشانه و مهمترین نتیجه ابتلا به فوبیا سرطان ، افسردگی ناشی از ترس وسواسی از سرطان باشد که باعث می‌شود، فرد دائما با نگرانی همراه باشد، کیفیت زندگی‌اش کاهش پیدا کرده و برنامه‌ای برای آینده خود نداشته باشد.

نکته‌ی جالبی که باید اشاره کنیم این است که در نُرم جهانی، تعداد افرادی که در اثر بیماری‌های قلبی فوت می‌کنند 10 درصد بیش از افرادی است که به سرطان دچار می‌شوند، اما توجه و نگرانی جامعه در مورد انواع سرطان، بسیار بیش از بیماری‌های قلبی و عروقی است که نشان‌دهنده ترس غیر واقعی از سرطان در سطح جامعه است.

درمان ترس از سرطان با محصول تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک:

با گسترس شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های دیداری و شنیداری، که خبر‌های بد و ناگوار را با سرعت بیشتری در جامعه پخش می‌کنند، فوبیا سرطان در حال افزایش است. با محصول تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک ، می‌توانید ترس و فوبیا سرطان را مداوا کنید و خود را از استرس و فشار فکرهای آزار دهنده در این زمینه، برهانید.

همانطور که اشاره شد، همه‌ی انواع هراس‌ها و فوبیا ، با ضمیر ناخودآگاه انسان در ارتباط است و این بخش از ذهن، خارج از دسترسی و سطح هوشیار مغز است. با ارسال فرکانس‌هایی که برای قسمت ناخودآگاه قابل دریافت و درک می‌باشد، می‌توان جملاتی تاکیدی به مغز ارسال کرد تا چینش معیوب ذهن را مختل کند و بتواند گام مثبتی در درمان فوبیا سرطان بر داشته باشد.

فرکانس‌های ارسال شده، قابل شنیدن برای بخش آگاه و شنوایی انسان نیستند، اما به راحتی برای مغز و ناخودآگاه قابل درک و شنیدن هستند.

محصول تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک ترس از سرطان :

  • افزایش اعتماد به نفس
  • تمیز قائل شدن بین ترس منطقی و افراطی از بیماری سرطان
  • برخورد منطقی با بیماری سرطان
  • افزایش واقع‌پذیری در فرد
  • کاهش وسواس فکری و دوری از افکار آزار دهنده
  • ترغیب بیمار به انجام آزمایش و درمان
  • کاهش استرس و اضطراب
  • از بین رفتن نگرانی‌های وسواسی
  • القاء آرامش و امنیت روانی
  • و بسیاری موارد دیگر که با فوبیا سرطان در ارتباط است.

محصول تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک سابلیم ترس از سرطان :

محصول تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک سابلیم حاوی سوالاتی تخصصی است که پاسخ به آن‌، می‌تواند فرکانس مغزی شما را برای کارشناسان تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک روشن نماید. با مشخص شدن فرکانس و سیگنال ذهنی شما، می‌توان بسته‌ای منطبق بر نیاز شما فراهم آورد که بدون شک، اثربخشی بیشتر و سریع‌تری نسبت به بسته‌ی عمومی خواهد داشت.

برای تهیه محصول تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک ترس از سرطان کلیک کنید.

درباره‌ی روش تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک بیشتر بدانید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محصول فرکانسیک رفع ترس از سرطان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *