frequencic-logo

فرکانس رفع افکار منفی از ذهن

کد محصول (SKU) 100089 دسته بندی ها ,

1,350,000 تومان

توضیحات کوتاه

فرکانس رفع تفکرات منفی، یک بسته‌ی کمکی است که به شما یاری می‌رساند افکار مخرب و منفی که در ذهن‌تان ریشه دوانده و کهنه شده است را کنار بگذارید. چنانچه در دور کردن و زدودن افکار منفی ناتوان مانده‌اید، بهتر است از قدرت ضمیرناخودآگاه و انرژی ذهن‌تان کمک بگیرید.

توضیحات

فرکانس رفع افکار منفی؛ آیا تا به حال به این موضوع توجه کرده‌اید که چقدر در دادن احساسات بد به خودتان مهارت دارید؟ افکار منفی همانند ویروس‌هایی هستند که ذهن شما را فاسد می‌کنند و اجازه مثبت اندیشی را از شما سلب می‌کنند! منفی نگری مانند خوره، انواع و اقسام باید‌ها و شرط‌ها را به فرایند فکری و ذهن شما داخل کرده و مانع از آن می‌شوند که به احساس شادی، نشاط، خوشبختی و رضایت برسید و در نهایت، ماموریت‌شان این است که شما را از شایستگی و موفقیتی که احتمالا می‌توانست نصیب‌تان شود، دور کنند.

تفکرات منفی، همانند یک حکومت دیکتاتوری، کنترل ذهن شما را به دست می‌گیرند و همواره شما را زیر فشار شمشیرشان قرار می‌دهند!
اگر نتوانید به طور کامل مطابق فرمان‌ها و دستورات ذهن منفی‌باف‌تان رفتار کنید، نیروی فشار افکار منفی شما را دچار احساس گناه، سرزنش، یأس، افسردگی و نومیدی می‌کند تا به مرور زمان، طاقت و توان شما را کم ‌کند و به افسردگی حاد و مزمن دچار شوید و کنترل خود را از دست بدهید.
تفکرات منفی باعث می‌شود حد انتظارات شما از دیگران بالا ‌برود و وقتی دیگران مطابق قواعدی که شما برای خود تعیین کرده‌اید، رفتار نمی‌کنند، احساس خشم، ناراحتی و نا‌‌امیدی وجودتان را فرا می‌گیرد.

بیشتر بدانید: فرکانس جذب اتفاق های خوب و مثبت

افکار ما

چگونه افکار ما بوجود می‌آیند ؟

فراموش نکنید منفی‌بافی در همه‌ی انسان‌ها وجود دارد و کسی از این قضیه مستثنی نیست؛ اما روش برخورد، کنترل و تاثیرگذاری افکار منفی در ذهن انسان‌ها، با یکدیگر متفاوت است.

در وهله‌ی اول، باید با این واقعیت کنار بیاید که رفع تفکرات منفی، نه برای شما و نه برای هیچکس به صورت صد در صد میسر نیست؛ زیرا افکار، خود محور عمل می‌کنند و منتظر انتخاب شما برای ورود به خودآگاه ذهنتان نمی‌مانند. به عبارت دیگر، ذهن فرصت تصمیم گیری برای اینکه، کدام افکار را می‌خواهید، (مثبت یا منفی) به شما نمی‌دهد، اما خط فکری شما از احساسات‌تان نشأت می‌گیرد و باعث می‌شود جهت آن‌ها به سمت مثبت یا منفی، مدام در حال تغییر باشد! بنابراین شما تنها می‌توانید احساسات خود را کنترل و تاثیرگذاری آن‌ها را کم یا زیاد کنید!

افکار شما می‌توانند امثال خودشان را جذب کنند؛ بدین معنی که افکار منفی، افکار منفی بیشتری را برای شما جذب می‌کنن و افکار مثبت، افکار مثبت بیشتری را به دنبال خودشان به مغزتان میاورند. به همین دلیل است افرادی که افکار منفی را بیشتر جذب می‌کنند، به مرور افسرده‌تر و غمگین‌تر می‌شوند و افرادی با افکار مثبت، با انگیزه‌تر و با امیدواری بیشتری به زندگی خود ادامه می‌دهند.

روش رهایی از افکار منفی

پایه‌های افکار ما توسط خواسته‌ها، توقعات، باورها، نیازهای زندگی، آموزه‌های دوران کودکی و باید‌ و نبایدهایی که در طول زمان به ما آموخته‌ شده است، شکل می‌گیرند. اما با رعایت مواردی و استفاده از راهکارهایی، می‌توانید افکارتان را بیشتر کنترل کنید.

موسیقی به رهایی از افکار منفی کمک میکند

موسیقی در رفع افکار منفی سودمند است

به موسیقی کلاسیک و بی‌کلام گوش دهید، هماهنگی آرام در ریتم موسیقی‌ فاخر، مغز شما را آرام می‌کند و باعث می‌شود آرامش بیشتری کسب کنید. در مقابل، از شنیدن موسیقی شلوغ و پرازدحام اجتناب کنید.

دوری از اضطراب و نگرانی

بشر می‌تواند با تغییر افکار خویش، زندگی خود را تغییر دهد، زیرا افکار ماست که سرنوشت ما را می‌سازد. تکرار زیاد منفی نگری به اضطراب و در نهایت افسردگی بدل میشود.
دست از اضطراب و نگرانی از چیزهای مختلف بردارید، چرا که نگرانی تفاوتی در وضع موجودتان ایجاد نمی‌کند. با نگرانی کاری از پیش نمی‌برید و تنها زمانی که دست از نگرانی بردارید، ذهن شما می‌تواند راحت‌تر مسائل را تحلیل ‌کند و از آن پس، روشن‌تر خواهد شد.

آرامش

داشتن آرامش، در کیفیت افکار شما بسیار تاثیرگذار است، سعی کنید تنفس عمیق بکشید و در روز چند دم و بازدم عمیق را تجربه کنید. هنگامی که نفس عمیق می‌کشید، اکسیژن بیشتری به جریان خون شما فرستاده می‌شود و بالطبع اکسیژن بیشتری نیز وارد مغزتان می‌شود.
تنفس عمیق آرامش شما را بیشتر می‌کند، در نتیجه بهتر و سالم‌تر فکر خواهید کرد.

مدیتیشن

مدیتیشن ( تفکر و مراقبه ) قدرت شگفت‌انگیزی در خالی کردن افکار منفی از ذهن دارد. مدیتیشن، حافظه را نیز تقویت می‌کند و سبب ایجاد آرامش بیشتری در ذهن و روان شما می‌شود.

بیشتر بدانید: دانلود فایل صوتی مدیتیشن آرامش

رابطه بیکاری و افکار منفی

سعی کنید زمان خود را مدیریت کنید، در اوقات بیکاری، روزنامه یا کتاب بخوانید و یا به آموزش زبان، نوار‌های آموزشی و امثال آن گوش دهید. ما اغلب در روز ساعت‌ها در صف، اتاق‌های انتظار، ترافیک هستیم، می‌توانید از همه‌ی این زمان‌ها به نفع خودتان استفاده کنید به جای اینکه هیچ کاری نکنید، بهتر است کاری انجام دهید تا اجازه ندهید افکار منفی به مغزتان هجوم آورند.

شکرگزار باشید.

شکرگزاری به شما یادآوری می‌کند که چه داشته‌ها و امکاناتی دارید؛ چیزهایی که هم‌اکنون برای شما عادی و بی‌اهمیت شده‌اند، شاید آرزوی دیگران باشد. هر روز از خداوند به خاطر خانواده، سلامتی و نعمت‌هایی که برای شما وجود دارد، شکرگزار باشید. این کار اعتماد به نفس شما را به شکل چشمگیری افزایش می‌دهد و از میزان استرس و تفکرات منفی در ذهن تان می‌کاهد.

بیشتر بدانید: فرکانسیک شکرگزاری – آثار و قدرت شکرگزاری در زندگی

باورهای ذهنی خود را اصلاح کنید.

شما به دنیا نیامده‌اید که با دیگران بجنگید و یا عقده‌وار زندگی کنید؛ بلکه رسالت شما عشق ورزیدن به کائنات و هستی است. انسان‌های بزرگ از داشته‌های کوچک خود لذت می‌برند و ذهن خود را به لذت بردن از چیزهای کوچک عادت می‌دهند؛ بنابراین شما هم باورهای ذهنی خود را تغییر دهید و نیمه‌ی پر لیوان را ببینید.

چگونه افکار منفی را دور بریزیم و شاد زندگی کنیم

به خودتان سخت نگیرید.

بدون شک شما بهترین نیستید و نخواهید بود و نباید همواره در زندگی‌تان، نمره بیست بگیرید! هیچ ‌کس در زندگی کامل نیست و نمی‌تواند کامل و بدون اشکال باشد. به کارهای درست خود، هر چند که کوچک باشند، افتخار کنید، اشتباهات‌تان را با جان و دل بپذیرید و از آن‌ها کوه‌ نسازید.
مشکلات ناشی از افکار منفی
• از دست دادن آرامش
• افسردگی و گوشه‌گیری
• افزایش استرس و اضطراب
• درگیری فرد به وسواس فکری
• کاهش اعتمادبه‌نفس
• از دست دادن فرصت‌های مثبت و سازنده
• ایجاد حس ترس و نگرانی مزمن
• گرفتار شدن در سیکل افکار منفی بیشتر و جذب رخدادهای ناگوار
• دیدن کابوس‌های شبانه
• داشتن احساس گناه و نومیدی
• و موارد دیگر

فرکانس رفع افکار منفی ؛ قدرتمندترین روش برای از بین بردن افکار منفی

فرکانس رفع تفکرات منفی، یک بسته‌ی کمکی است که به شما یاری می‌رساند افکار مخرب و منفی که در ذهن‌تان ریشه دوانده و کهنه شده است را کنار بگذارید. چنانچه در دور کردن و زدودن افکار منفی ناتوان مانده‌اید، بهتر است از قدرت ضمیرناخودآگاه و انرژی ذهن‌تان کمک بگیرید.
بسته فرکانسیک رفع تفکرات منفی، دارای اصوات و پیام‌های پنهان برای ضمیر ناخودآگاه و بخش ناهوشیار ذهن است که از طریق شنوایی جذب می‌شوند و در قسمت ناخودآگاه بازخوانی می‌شوند. جملات تاکیدی و فرمایشی نهادینه شده در این اموج پنهان، به شما قدرت و اعتبار می‌بخشد که بتوانید افکار مزاحم و منفی خود را کنار بگذارید و با اعتماد بنفس بیشتر، افکار مثبت را جایگزین آن‌ها کنید. در این روش، از طریق تلقین و القا‌ء افکار مثبت، اثر افکار منفی از بین می‌رود و مثبت‌اندیشی جایگزین منفی‌نگری می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرکانس رفع افکار منفی از ذهن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *