frequencic-logo

فرکانس افزایش خلاقیت

کد محصول (SKU) 100086 دسته بندی

1,350,000 تومان

توضیحات کوتاه

بدون شک نمی‌توان از قدرت باور و تلقین ذهنی غافل شد. ذهن هر چه را که می‌شوند و به آن تلقین می‌شود، باور می‌کند. فرکانس افزایش خلاقیت بعد از مدت زمانی می‌تواند باور خلاق بودن و تفکراتی بدیع را در ذهن شما پرورش دهد و موانع ذهنی که مانع از بروز خلاقیت در قوه‌ی تفکر شما می‌شدند را رفع نماید.

توضیحات

فرکانس افزایش خلاقیت ؛ جسم ما و به عبارتی تمام زندگی ما، انعکاسی از وضعیت ذهنی ماست، زیرا ذهن سازنده جسم و تأیین کننده سرنوشت انسان‌هاست. اندیشه ما، دارای نیرویی بیکران است و بهره‌گیری یا رها کردن این نیروی سازنده یا مخرب، به نوع برخورد شما و استفاده از آن بستگی دارد. نیروی ذهن ما تعیین کننده تندرستی، خلاقیت و برتر از این‌ها، سرنوشت ماست.

در واقع این موهبت به ما داده شده تا زندگیمان را همانگونه که می‌خواهیم سر و سامان دهیم. خلاقیت و نوآوری یکی از با ارزشمندترین خصوصیات انسان‌هاست، که نقش اساسی در رشد و شکوفایی و پیشرفت انسان‌ها در تمامی علوم‌ها از قبیل ( پزشکی، سیاسی، فیزیک، شیمی، زمین شناسی، اقتصاد، مکانیک، ستاره شناسی و غیره ) و هنر‌هایی از قبیل (  ادبیات، موسیقی، هنرهای دستی، نقاشی، نویسندگی، طراحی  ( تولیدات، اختراعات، معماری، ورزش، تکنولوژی، صنعت و غیره را داشته است. در واقع، هر آنچه که امروز داریم، مرهون خلاقیت زنان و مردان دیروز است.

از زمان خلقت بشریت تاکنون، خلاقیت، برای بهبود و توسعه و گسترش شهرنشینی و فرهنگ لازم بوده است و اساسا پیشروی تمدن و رشد انسان‌ها، بدون نوآوری و خلاقیت امکان پذیر نمی‌بوده است.

پیشنهاد مطالعه: قدرت ذهن چیست؟ فرکانسیک افزایش قدرت ذهن

راه های افزایش خلاقیت

خلاقیت چیست

در وهله‌ی اول به تعریف خلاقیت می‌پردازیم؛ به زبان ساده‌تر تبدیل ایده‌های جدید و تخیلی به واقعیت و خلق چیزی جدید را خلاقیت می‌گویند. مراحل لازم برای خلاق بودن، داشتن نوآوری تفکر و سپس تولید است.

خلاقیت مانند بسیاری از مهارت‌ها، توانایی رشد و ارتقا را دارد، خلاقیت نیازمند قوه‌ی تخیل قوی می‌باشد و مانند بسیاری از مهارت‌ها، اگر در چارچوب‌های خرد‌کننده قرار بگیرد، ممکن است از بین برود و نابود شود.

پیشنهاد دانلود: فایل pdf نقش تخیل و تصویرسازی در خلاقیت 

افزایش قوه تخیل و تصویر سازی ذهنی

تصاویری که در ذهن انسان ساخته و پرداخته می‌شود، اکثر اوقات با واقعیت متفاوت است. هر کودکی فطرتا در این کار تواناست، اما بزرگ‌ترها به خاطر مشغله‌های زندگی، درد‌ها، جنجال و بسیاری مسائل دیگر آن را از یاد برده‌اند.

برای تقویت قوه تخیل از این تمرین ساده استفاده می‌کنیم: برای شروع بهتر است یک تصویر ساده، آشنا و شناخته شده را انتخاب ‌کنید. به عنوان مثال یک سیب، چشم‌های خود را ببندید و یک سیب را در برابر خود ببینید و این تصویر را در ذهن خود ثابت نگه دارید تا کاملا آشکار و شفاف بتوانید آن را در ذهنتان مجسم کنید. سپس بکوشید تا تصویر آن را رنگی ببینید. اگر بار نخست موفق به تصویر‌سازی نشدید، این تمرین را چندین بار انجام دهید تا سرانجام بتوانید سیب را کامل و واضح و به رنگ قرمز با تمام جزئیاتش ببینید.

سپس چشم‌های خود را باز کنید و دوباره ببندید و سعی کنید، این بار که چشم‌ها را بستید، دوباره تصویر سیب را واضح و رنگی با تمام جزئیات ببینید. این کار را بارها و بارها انجام دهید تا بتوانید هر زمان که خواستید و اراده کردید، در ‌دم موفق به تصویر سازی ذهنی شوید.

هنگامی که در تصویرسازی سیب موفق شدید در مرحله‌ی بعد، تصاویر را عوض کنید. به عنوان مثال یک موز یا پرتقال را تجسم کنید به طوری که شکل و رنگ آن به صورت آشکار و واضح در ذهن شما نمایان شود. آنگاه تصاویر را با یکدیگر جابه‌جا کنید، این کار را بارها و بارها تمرین کنید تا هر بار که چشمتان را بستید و اراده کردید موفق به این کار شوید.

تصاویر را در خیالتان رنگی ببینید

ممکن است تصاویری که در برابر دیدگان ذهنی خویش آورده‌اید، همواره فقط سیاه و سفید باشند و شما توانایی تجسم رنگ‌ها در ذهنتان را نداشته باشید. دیوار سفیدی را در ذهن تصور کنید، سطلی حاوی رنگ دلخواه خود و یک فرچه بردارید، آنگاه تمام دیوار را رنگ کنید تا زمانی که کل دیوار به آن رنگ در آید، رنگ‌کاری را تا جایی ادامه دهید تا در ذهن خویش تمام دیوار را به آن رنگ ببینید. می‌توانید با تمام رنگ‌ها این تمرین را انجام دهید، ممکن است اوایل کمی مشکل باشد ولی با تکرار و تمرین و ممارست در خواهید یافت که این کار چندان هم مشکل نیست و هر کسی می‌تواند با صبر و تحمل آن را فرا گیرد.

 

پیشنهاد مطالعه: فرکانسیک آرامش عمیق

رابطه قوه تخیل و خلاقیت

افزایش خلاقیت رابطه مستقیمی با آرامش ذهنی دارد

بسیاری از افراد بزرگ برای تجدید قواء، حل مشکلات و یافتن اندیشه‌های نو به این مکان پناه برده‌اند. ادیسون بارها گفته است، بسیاری از اندیشه‌های جدید و بی‌شمار خویش، که امکان ثبت اختراعات بسیاری را برایش فراهم کرده، مدیون گریز به خلوت تنهایی خود بوده است.

مکانی برای داشتن آرامش ذهنی خود در نظر بگیرید. این مکان باید جایگاهی برای آرامش و هماهنگی شما با ذهنتان باشد و شما در آن بتوانید آسوده، راحت و احساس رهایی کنید. این مکان باید احساس خوشایندی به شما بدهد. این مکان می‌تواند هر جایی که شما دوست دارید باشد و یا خیالی و در ذهن شما باشد.

چند نفس عمیق بکشید و به عمق وجود خود بروید. می‌توانید هر بار که گره کوری در زندگیتان به وجود آمد و یا نیروی‌ امید‌تان، تحلیل رفت، به مکان آرامیدگی ذهنی پناه ببرید تا نیروی از دست رفته خود را باز یابید و اندیشه‌ی تازه‌ای به شما الهام شود.

شما با انجام تمرینات یاد شده، می‌توانید گنجایش ذهنی خود را ارتقاء دهید و مقداری ظرفیت ذهنی خود را آزاد سازید، انجام این تمرین‌ها، موجب افزایش خلاقیت شما در زندگی می‌شود و مسیر فکر‌های نو و خلاقانه را در ذهن شما باز می‌کند.

ماهرترین پزشکان و بهترین داروها، کاری از پیش نمی‌برند، مگر آنکه نیروی شفا و قدرتی که در شما وجود دارد را بر انگیزانند.

فرکانس افزایش خلاقیت گروه فرکانسیک 

فرکانس افزایش خلاقیت با ارسال سابلمینال‌ها و پیام‌هایی پنهان، به مغز و ضمیر ناخودآگاه شما القا می‌کند که شما فردی خلاق با قوه‌ی تخیل بالا هستید. بدون شک نمی‌توان از قدرت باور و تلقین ذهنی غافل شد. ذهن هر چه را که می‌شوند و به آن تلقین می‌شود، باور می‌کند. فرکانس افزایش خلاقیت بعد از مدت زمانی می‌تواند باور خلاق بودن و تفکراتی بدیع را در ذهن شما پرورش دهد و موانع ذهنی که مانع از بروز خلاقیت در قوه‌ی تفکر شما می‌شدند را رفع نماید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرکانس افزایش خلاقیت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *