frequencic-logo

محصول فرکانسیک رفع ترس از بلایای طبیعی

دسته بندی ها ,

1,360,000 تومان

توضیحات کوتاه

همانطور که اشاره شد، انواع هراس یا فوبیا ، نوعی ترس شدید و غیرمنطقی است که میزان ترس با میزان خطر تناسب منطقی‌ ندارد و باعث اختلال در تفکر و زندگی عادی فرد می‌شود. می‌دانیم که ترس یک عامل و وسیله دفاعی در بدن ماست تا در مواقع خطر، ضمن بالا بردن هوشیاری، سرعت و توان واکنش ما به حادثه را بالا ببرد.به طور مثال، ترس از زلزله باعث می‌شود تا قبل از بروز زلزله ، هوشیارانه‌تر عمل کنیم، در ساخت محل کار و زندگی خود، دقت و هزینه بیشتری به کار ببریم و در زمان وقوع زلزله واکنش‌های سریع‌تری داشته باشیم تا از این طریق، به نحوه بهتری از خود و خانواده‌امان محافظت کنیم. اما چنانچه این ترس، از اعتدال خارج شود و ذهن فرد را دائما درگیر خود نماید و زندگی روزمره را دچار چالش نماید به مرحله فوبیا وارد شده است.

توضیحات

ترس از بلایای طبیعی یا فوبیا فجایع طبیعی شامل مجموعه‌ای از انواع فوبیاهای مختلف مانند فوبیا زلزله، فوبیا سیل و طوفان، فوبیا آتشفشان و سایر بلایای طبیعی است. افراد مختلف ممکن است به یک یا تعدادی ازین نوع فوبیا ‌ها مبتلا باشند. معمولا فوبیا یا ترس افراطی و غیر منطقی از یک موضوع خاص، نتیجه خاطرات و تجربیات انباشته شده در خودآگاه و ناخودآگاه ما از دوران کودکی یا حتی بزرگسالی است.

تجربیات ناخوشایندی که یا مستقیما توسط خود فرد، درک یا احساس می‌شود و یا از طریق شنیدن و دیدن حوادثی که برای دیگران ( به ویژه نزدیکان فرد ) رخ داده حاصل می‌شود. خاطره این تجربه ناخوشایند، در صورتی که مبدل به هراسی وسواس‌گونه، شدید و بی‌تناسب با عامل خطر شود، فرد را دچار فوبیا می‌کند.

به عنوان مثال، ممکن است یک کودک با دیدن تصاویر و اخبار یک فاجعه طبیعی که در گوشه‌ای از جهان رخ داده یا حتی دیدن یک برنامه انیمیشنی که متناسب با سن او نیست، درگیر ترس شدید شده و این موضوع بر روان کودک تاثیر منفی بگذارد.

چگونه به فوبیا بلایای طبیعی دچار می‌شویم؟

همانطور که اشاره شد، انواع هراس یا فوبیا ، نوعی ترس شدید و غیرمنطقی است که میزان ترس با میزان خطر تناسب منطقی‌ ندارد و باعث اختلال در تفکر و زندگی عادی فرد می‌شود. می‌دانیم که ترس یک عامل و وسیله دفاعی در بدن ماست تا در مواقع خطر، ضمن بالا بردن هوشیاری، سرعت و توان واکنش ما به حادثه را بالا ببرد.

به طور مثال، ترس از زلزله باعث می‌شود تا قبل از بروز زلزله ، هوشیارانه‌تر عمل کنیم، در ساخت محل کار و زندگی خود، دقت و هزینه بیشتری به کار ببریم و در زمان وقوع زلزله واکنش‌های سریع‌تری داشته باشیم تا از این طریق، به نحوه بهتری از خود و خانواده‌امان محافظت کنیم. اما چنانچه این ترس، از اعتدال خارج شود و ذهن فرد را دائما درگیر خود نماید و زندگی روزمره را دچار چالش نماید به مرحله فوبیا وارد شده است.

زمانی که تجربه دشوار یک فاجعه طبیعی را از سرگذرانده باشیم و یا چالش‌های دیگران را در این مواقع شنیده باشیم، ممکن است به نوعی اختلال اضطرابی به نام فوبیای بلایای طبیعی دچار شویم ؛ این موضوع خصوصا در مورد کودکان شایع است. بسیاری از کودکان و افراد حاضر در یک حادثه طبیعی ، ممکن است به اختلال استرس بعد از حادثه یعنی PTSD دچار شوند.

درصد افراد دارای فوبیا بلایای طبیعی ، در مناطقی که احتمال بروز حوادث طبیعی وجود دارد، بیشتر است. چنین افرادی ممکن است دارای حالات یا واکنش‌های رفتاری باشند که مورد تمسخر یا تعجب دیگران واقع شده و یا زندگی عادی آنها را با مشکل مواجه کند. به همین دلایل است که تشخیص و درمان فوبیا اهمیت بالایی دارد.

ترس از بلایای طبیعی در کودکان :

از آجا که تشخیص دقیق واقعیت، برای کودکان مشکل است شنیدن یا دیدن اخبار و تصاویر بلایای طبیعی باعث می شود کودکان بیشتر از بزرگسالان به این اضطراب دچار شوند. خصوصا آنکه تجربه‌ای از رخ دادن زلزله یا وقوع سیل و طوفان یا حتی رعد و برق داشته باشند.

نشانه‌های ابتلا به فوبیا بلایای طبیعی :

اگرچه فوبیا فجایع طبیعی انواع مختلفی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد، اما نشانه‌ی این اختلال در افراد مختلف، شباهت‌های زیادی به هم دارد. فرد دارای فوبیای بلایای طبیعی ممکن است یکی یا چند نوع از نشانه‌های زیر را داشته باشد:

نشانه‌های روحی:

  • تفکرات وسواسی
  • ترس از عدم کنترل
  • عصبی بودن مدام
  • وجود استرس و اضطراب
  • ترس از انواع بلایای طبیعی
  • تمایل به گریختن یا پنهان شدن

علائم فیزیکی و جسمی

  • تنگی نفس
  • تپش قلب
  • درد سینه
  • تعریق
  • تهوع
  • احساس بی حسی یا سوزن سوزن شدن
  • سرگیجه

فرد دارای فوبیا بلایای طبیعی ، دائما مضطرب است و به دنبال ردپا و نشانه‌های بروز حوادث طبیعی است. او سایت لرزه‌نگاری را دائما چک می‌کند و اخبار آب و هوا را همیشه گوش می‌دهد!

انواع فوبیا بلایای طبیعی :

برخی از انواع رایج فوبیا بلایای طبیعی که در سراسر جهان و بین مردم مختلف وجود دارد، به شرح زیر است:

  • Aestophobia( fear of hot weather ) ترس از آب و هوای گرم
  • Agripyrophobia( fear of wildfires ) آ‌تش‌سوزی ترس از
  • Anemophobia( fear of winds )ترس از باد
  • Antlophobia ( fear of flooding ) ترس از سیل
  • Ariditaphobia( fear of droughts ) ترس از خشکسالی
  • Ceraunophobia( fear of thunder and lightning ترس از رعد و برق (
  • Grandophobia( fear of hail ) ترس از تگرگ

درمان فوبیا بلایای طبیعی با استفاده از محصول تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک:

به هر دلیلی که به ترس از بلایای طبیعی دچار شده باشید، درمان سریع‌تر آن، شانس موفقیت را برای شما افزایش می‌دهد و در عین حال، کیفیت زندگی شما را بهبود داده و از محدودیت‌هایی که ذهنتان برایتان ایجاد کرده، رها خواهید شد.

در محصول تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک ، سابلمینال‌ که پیام‌هایی پنهان برای ناخودآگاه هستند، از طریق شنوایی به مغز شما ارسال می‌شود. با شنیدن این سابلمینال‌ ها، ممکن است صدایی واضح به گوش شما نرسد و حتی صدایی همچون صدای آب را بشنوید ؛ زیرا سابلمینال‌ها خارج از محدوده‌ی شنوایی مغز انسان هستند. این پیام‌های پنهان، حاوی جملات دستوری و تاکیدی است که بر روی ناخودآگاه مغز اثر گذاشته و قادر است چینش فکری شما را از ترس و هراسی که از یک موضوع خاص  در ذهن دارید، تغییر دهد.

محصول تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک ترس از بلایای طبیعی :

هر انسانی فرکانسی مغزی مختص به خود را دارد و چنانچه سابلمینال ، دقیقا منطبق بر فرکانس ذهنی فرد ارسال شود، اثر بخشی سریع‌تر و کامل‌تری خواهد داشت. برای این منظور، لازم است به سوالات تخصصی  تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک پاسخ دهید، تا فرکانس ذهنی ناخودآگاه شما مشخص شود. پس از آن بسته‌ای کاملا اختصاصی و منطبق بر ترسی که در وجودتان رخنه کرده است، آماده خواهد بود و قادر است به صورت تخصصی به درمان هراس شما بپردازد.

برای تهیه محصول تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک کلیک کنید.

درباره‌ی روش   فرکانسیک بیشتر بدانید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محصول فرکانسیک رفع ترس از بلایای طبیعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *