frequencic-logo

محتوای جدول

فرکانسیک در شبکه های اجتماعی

چرا محصولات فرکانسیک موثر هستند؟

حصولات فرکانسیک به عنوان یکی از پیشروترین محصولات مرتبط با دانش علوم اعصاب پس از تحقیقات فراوان بر روی مدارهای متنوع مغزی، خواص امواج مغزی و با آگاهی به تفاوت های فردی مغز در یکایک افراد جامعه تولید و ارایه می گردند.

قانون جذب و RAS مغزی

محتوا مقاله
  • سیستم RAS مغزی چیست و چه کاری در مغز انجام میدهد؟

» تعریف

RAS به انگلیسی Reticular activating system   مخفف سیستم فعال کننده مشبک  می باشد که به اندازه یک چهارم پرتغال میباشد.

» وظیفه آر ای اس

آر ای اس وظیفه جداسازی و فیلتر کردن ورودی های مغزی از قبیل افکار، احساسات و غیره  را در مغز  بر عهده دارد و این فیلترینگ به این جهت است که موضوعاتی را که روی آن تمرکز کردیم را جداسازی و انتخاب نماید تا این افکار را پس از جداسازی در موقعیت های مشابه ای در ارتباط با آن موضوع قرار دهد. البته این سیستم مغزی میتواند به طور همزمان بسیاری از آیتمهایی را که برای آن تعیین کردیم را نیز فیلتر نماید.

فرض کنید اسم شما سارا است، شما در یک مرکز خرید و یا فرودگاه بزرگ هستین و زمانی که در سیستم اطلاع رسانی فرودگاه اسم شما را اعلام مینمایند، ذهن شما سریع متوجه آن خواهد شد.

در واقع این سیستم پایش اطلاعات را از بین میلیون ها اطلاعاتی که به مغز ما میرسد انجام میدهد، همانطور که میدانید در هر لحظه بیش از 2.000.000 بیت اطلاعات را وارد مغز انسان میشود ، با توجه به اینکه مغز نمیتواند تمام این داده ها را پردازش و پالایش کند، سیستم آر ای اس به کمک مغز آمده و اطلاعاتی را وارد مغز می کند که فکر میکند برای ما مهم تر بوده و جزو افکار انتخابی مغز مان می باشد.

فرض کنید میخواهد شروع به کسب و کاری جدیدی در حوزه “تخم شترمرغ” داشته باشید، سیستم RAS  بر روی این موضوع  و یا هرچیزی که مرتبط با این موضوع باشد را به صورت ارتباطی فعال میکند، مثلاً در تلویزیون، صحبت‌های دوستان و اطرافیانتان و  هر موضوعی که مربوط به پرورش تخم شترمرغ باشد را می بیند و می شنود و به حرکت به سمت این هدف سوق میدهد و کمک میکند.

البته باید توجه نمایید که سیستم RAS به صورت غیرارادی آنچه را  که شما آن را برایش مهم  جلوه دهید، برای شما فیلتر می نماید. به عنوان مثال اگر شما دچار مشکلات و موانعی در راه رسیدن به خواسته‌تان که همان لاغری باشد، روبرو شده باشید، و این موضوع خیلی ناراحت و نگرانتان کرده باشد، دایماً به موانعی مثل چاقی، غذا، رژیم محدود کننده،… فکر می‌کنید، سیستم  RAS مغزتان هم دایماً موانع بیشتری را به شما نشان می‌دهد.

علت این موضوع این است که  شما روی موانع تمرکز کرده‌اید. بهترین کار در اینگونه مواقع فکر کردن به راه‌حل‌های مختلف، برای غلبه بر موانع است، نه فکر کردن به موانع. وقتی روی راه‌حل‌ها تمرکز می‌کنید، سیستم RAS مغزتان هم راه‌حل‌های بیشتری را نشانتان می‌دهد.

» قانون جذب و آر ای اس

برای خودتان اهدافی را روی کاغذ بنویسید، خودتان و ذهنتان را منعطف این اهداف نمایید در اینجا است که طبق قانون جذب و همراستای رسیدن به اهدافتان سیستم آر ای اس مغرتان فعال میشود تا یک شبکه مشبک و عنکبوتی را برای ارتباط با اهدافتان در ذهن و دنیای حقیقی ایجاد نماید.

Rubén González می گوید: هرچقدر بر اهداف خود  بیشتر متمرکز شوید، ضمیر ناخودآگاه شما نیز تلاش سخت گیرانه تری برای دست یابی شما به آنها انجام میدهد. پس به همین علت است که نوشتن اهداف به صورت روزانه، تجسم  و تصویرسازی نتیجه مورد انتظار و تمرکز ذهنی منظم بر آنها بسیار تاثیرگذار میباشد چرا که RAS  مغز را درگیرتر و فعالتر می کند.

وقتی شما بیشتر بر روی اطلاعات منفی تمرکز میکنید، آر ای اس مغزتان از بین اطلاعات اطرافتان فقط موارد منفی را از بین پیامهای منفی وارد مغز میکند، پس جهت جذب خواسته هایتان و اهدافتان تمرکز بیشتری روی نکات مثبت و همچنین راه حلهای منطقی تر و بهتر نمایید تا مغز بتوانید ورودی های بهتر و مثبت تری را وارد مغز کرده و قانون جذب به خوبی اتفاق می افتد.

تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک بر این عقیده استوار است که  زندگی همیشه میزان ثبات ما را در رابطه به امور مربوطه مورد ارزیابی قرار می دهد، و پاداش های بزرگ تر را نصیب افرادی می کند که  تا زمان رسیدن به اهداف و آرزوهایشان هرگز دست از تلاش و کوشش پایان ناپذیرشان بر نمی دارند. تلاش و کوشش همه افراد حتی قادر است کوه ها را جابه جا نماید، ولی باید مداوم و بی وقفه و بدن مکث  باشد. ممکن است در نگاه کلی بسیار ساده به نظر بیاید اما تنها تفاوت بین انسان هایی که به رویاهای خود دست پیدا می کنند و کسانی که زندگی را در ندامت و حسرت می گذرانند، در همین مورد و نکته است.

» چگونه میتوان  آر ای اس مغزمان را فعال نماییم؟

اولین موضوعی که باید به آن توجه کافی داشته باشین این است که تمام تلاش خودتان را برای رسیدن به اهدافتان در نظر بگیرید و امیدوادانه و از روی علاقه به اهدافتان نزدیک شوید.

مورد دوم این است که باید از ارتباط با افراد منفی گرا اجتناب نمایید و اخبار منفی را نیز اصلا گوش نکنید یا خیلی کم نمایید.

مورد سوم، تصویر سازی ذهنی است که باید دایما‌ً این تصویر سازی را انجام دهید، هرچه قدر تصویرسازی بیشتری از اهدافتان و موقعیت شغلی آینده تان داشته باشید، قدرت آر ای اس مغزتان نیز افزایش یافته و شما را به اهدافتان نزدیک و نزدیکتر خواهد کرد.

» توجه به خواسته ها و افزایش پتانسیل آر ای اس مغرمان

فرض کنید در یک مهمانی دعوت شده اید و با دوستتتان در مورد اهداف و رویاهای خودتان صحبت مینمایید، اگر این بحثت ادامه یابد خواهید دید در اتمام مهمانی انرژی این قسمت از مغز بسیار افزایش یافته است و توان آر ای اس مغزتان در ایجاد ارتباط و رسیدن به اهدافتان چند صد برابر خواهد شد.

 

منفعت رسانی این سیستم به مغز انسان

«RAS»  در واقع هم می‌تواند به نفع ما و هم به ضرر و زیان ما کار کند. با به کارگیری درست از این سیستم مغزی، می‌توانیم به بسیاری از اهداف خودمان در زندگی برسیم. وقتی ما سیستم فعال‌کننده مشبک خودمان را دقیقاً روی هدفهایمان برنامه‌نویسی کنیم این سیستم تمام موارد و آیتمهای ضروری برای رسیدن به این هدف را به مغز ما رسانده و اجازه ورود به آن ها میدهد  , موارد غیر ضروری که ما را برای رسیدن به اهداف‌مان کمک نمی‌کند را وارد مغز نمی‌کند و بدین ترتیب مانع از ورود و حمله اطلاعات به مغر میگردد و آن را تنها در مسیر خواسته‌های‌مان قرار می‌دهد و به انها نظم میدهد. اگر هر روز به چیز‌های منفی فکر کنیم، «RAS» نیز تمام موارد منفی را وارد ذهن ما ساخته و همه چیز را منفی نشان خواهد داد. در حقیقت سیستم فعال‌کننده مشبک آن‌چه را شما فکر می‌کنید به حقیقت واقعی بدل می‌کند. او همه توانش را انجام میدهد تا افکار و اندیشه‌های شما را حقیقت تبدیل کند.

فرکانسیک و سیستم آر ای اس

تیم تحقیقاتی و بین المللی فرکانسیک براساس فرم روانشناسی افراد و آنالیز فرمها به بررسی این قسمت از سیستم مغزی نموده و شروع به ساخت فایلهای فرکانسیک به جهت تنظیم و ارتباط بهتر این سیستم مشبک مغزی خواهد کرد، اهداف و خواسته ها یتان را با در نظر گرفتن ضمیر ناخودآگاه به سمت مشخص سوق داده و باعث میشود سیستم آر ای اس ورودی های بهتری را با توجه به بهبود ضمیر ناخودآگاهتان وارد مغیز نماید.در واقع با بازبرنامه ریزی این قسمت از مغز علاوه بر مثبتگرا تر شدن افراد باعث بهتر شدن و  رسیدن به اهداف و  آرزوهایتان میشود.علاوه بر آن با تکرار جملات مثبتی که در فایلهای فرکانسیک وجود دارد دستگاه فعال کننده مشبک را وادار میکند تا مواد ضروری را برای رسیدن به این هدف پیش پای شما بگذارد و بدین ترتیب یک روز متوجه می‌شوید که به آرزوهایتان خواهید رسید. تیم تحقیقاتی و بین المللی فرکانسیک با برنامه ریزی این بخش مغزی و این سیستم فعال‌کننده مشبک شما، کاری را برایتان انجام میدهد که  نیازی هم  نیست زیاد نگران چگونه‌گی رسیدن به آن  باشید  زیرا فایل طوری برنامه ریزی شده است که به صورت خودکار این برنامه ریزی را برای شما انجام میدهد.

 

 

6 پاسخ

    1. سلام ودرود
      هر فرکانسیکی که از وب سایت تهیه شود ،به این جهت که شخصی سازی می شود برای ضمیر ناخودآگاه شما ، موثر است …فعال سازی RAS مغزی توسط خود ناخودآگاه صورت می گیرد ولی باید برنامه ریزی فرکانسیک ناخودآگاه دقیق و فنی صورت گیرد که این بخش هم بخوبی فعال گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *