frequencic-logo

محتوای جدول

فرکانسیک در شبکه های اجتماعی

چرا محصولات فرکانسیک موثر هستند؟

حصولات فرکانسیک به عنوان یکی از پیشروترین محصولات مرتبط با دانش علوم اعصاب پس از تحقیقات فراوان بر روی مدارهای متنوع مغزی، خواص امواج مغزی و با آگاهی به تفاوت های فردی مغز در یکایک افراد جامعه تولید و ارایه می گردند.

تفاوت فرکانسیک با سابلیمینال در چیست؟

محتوا مقاله

تفاوت ها و مزیتهای محصولات فرکانسیک با محصولات مشابه همچون  محصولات سابلیمینال

 

 

محصولات فرکانسیک با عنوان نوین ترین محصولات مرتبط با  باز برنامه ریزی ضمیر ناخو آگاه شناخته میشود  این محصولات نسبت به نسلهای پیشین همچون محصولات  سابلیمینال دارای مزیت ها و برتری های بسیاری هستند تفاوت عمده ای که محصولات فرکانسیک با محصولات سابلیمینال دارند این است که در محصولات فرکانسیک از فرکانسهای صوتی؛ فروصوتی و گاها فراصوتی استفاده میشود و متعادل سازی امواج مغزی جزو یکی از ارکان اصلی آن است در حالی  که در محصولات سابلیمینال هیچ گونه استفاده ای از فرکانسها انجام نمیگیرد و متعال سازی امواج مغزی در آنها صورت نمیگیرد

از سویی دیگر محصولات فرکانسیک فردی سازی شده میباشند و متناسب  با هر فرد؛ تهیه و تولید میگردد و به همین دلیل است که نسبت به محصولات سابلیمینال اثر بخشی بسیار بالاتری دارد.

متاسفانه بسیاری از فایلهای سابلیمینال ارایه شده در فضای اینترنت از آنجایی که توسط تیمهای غیر تخصصی ارایه شده اند نه تنها مفید نیستند بله میتوانند آسیب زا نیز باشند .

تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک با دارا بودن یک تیم تخصصی قدرتمند متشکل از متخصصان علوم اعصاب؛ اساتید روانشناسی  و نورولوژی؛ تنها تیم تخصصی در کشور است که دانش تولید محصولات بازبرنامه ریزی عصبی فرکانسیک  را در اختیار دارد .

اگر بخواهیم دانش فرکانسیک را با دانشهای مشابه مقایسه نماییم میتوان گفت دانش فرکانسیک همچون یک ابر کامپیوتر در مقابل یک دیسکت است؛ طبیعی است که این دانش و محصولات مرتبط با آن دارای اثر بخشی و ایمنی بسیار بالاتری نسبت به محصولات مشابه همچون محصولات سابلیمینال میباشد.

تیم تحقیقاتی فرکانسیک در چند سال اخیر دانش خود را در این زمینه بر لبه دانش حفظ کرده است و توانسته است به افراد بسیاری برای یک زندگی بهتر یاری رساند.

برای دانستن اهمیت بازبرنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه کافیست این مطلب را  به خاطر بسپارید که ضمیر ناخود آگاه بسیار قویتر و نیرومند تر از ضمیر خود آگاه ما عمل میکند و مسوولیت بخش عظیمی از فعالیت های زندگی بر عهده ضمیر ناخوداگاه است .

گفته می شود 95 تا 99 درصد از فعالیتهای ما توسط ضمیر ناخوداگاه هدایت میشود علاوه بر آن برای دانستن تفاوت ضمیر خودآگاه و  ناخوداگاه باید بدانید که پردازش ضمیر خودآگاه در حدود 2000 بیت اطلاعات در ثانیه است در حالی که ضمیر ناخودآگاه می توانید در حدود 400 میلیارد بیت اطلاعات را در ثانیه پردازش کند که این موضوع باز هم اهمیت باز برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه را بیشتر نشان میدهد.

همینطور ضمیر خودآگاه فقط به هنگام بیداری فعال است و اعمال ارادی را  کنترل  میکند و ضمیر ناخوداگاه از 5 ماه قبل از تولد؛ تا پایان عمر فعال میباشد

با توجه به این اطلاعات شاید لازم باشد به بازبرنامه ریزی ضمیر ناخوداگاه برای داشتن یک زندگی موفق تر اهمیت بسیار بسیار بیشتری بدهیم

تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک برای یک زندگی موفقتر؛  شادتر و  ثروتمند تر در کنار شما خواهد بود

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *