frequencic-logo

محتوای جدول

فرکانسیک در شبکه های اجتماعی

چرا محصولات فرکانسیک موثر هستند؟

حصولات فرکانسیک به عنوان یکی از پیشروترین محصولات مرتبط با دانش علوم اعصاب پس از تحقیقات فراوان بر روی مدارهای متنوع مغزی، خواص امواج مغزی و با آگاهی به تفاوت های فردی مغز در یکایک افراد جامعه تولید و ارایه می گردند.

امواج فرکانسیک؛ یکی از راههای افزایش ظرفیت مغز!

محتوا مقاله

دانشمندان مدتهاست به دنبال یافتن راهی برای افزایش ظرفیت مغز انسانها هستند، انسانها متکامل ترین مغز را درمیان موجودات زنده دارند و اگر حتی بتوانند 10 تا بیست درصد به ظرفیت و کارایی مغز خود بیفزایند خواهند توانست بسیار موفق تر عمل کنند، و در بالاترین رده در شغل یا کار خوشان باشند، فیلمهای جذاب متعددی در این زمینه ساخته شده است که می توان فیلم نامحدود ( limitless ) و لوسی را نام برد که در این فیلم ها افراد با افزایش ظرفیت و کارایی ذهنی خود توانسته اند کارهای خارق العاده ای انجام دهند.

افزایش قدرت مغز با یک راه حل ساده!

جالب است بدانید که افراد معمولی حداکثر از 5 تا 8 درصد ظرفیت مغزشان استفاده می کنند و  دانشمندان بزرگی همچون انیشتین و نیوتون، برندگان مدال طلای المپیک و افرادی که ردپایی از خود در این دنیا به جای می گذارند افرادی هستند که از چیزی حدود یا فراتر از 20 درصد از توانایی و ظرفیت مغز خود استفاده می کنند، ما در تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک اعتقاد داریم که شما می توانید بهترینِ خود باشید اگر بتوانید ظرفیت مغزی خود را بالا ببرید، ما در تیم تحقیقاتی فرکانسیک باور داریم که می توانیم به شما در رسیدن به بهترین نسخه خودتان کمک کنیم.

مغز انسان از میلیون ها نورون عصبی تشکیل شده به عبارت دیگر میتوانیم بگوییم قدرت مغز به همین سلول های عصبی بستگی دارند. هرچه این سلول ها را تقویت کنیم، مغز قویتری خواهیم داشت. یکی از راههای افزایش ظرفیت مغز استفاده از فایل های فرکانسیک است. امواج فرکانسیک قابل شنیدن نیستند بلکه بر روی ضمیرناخودآگاه و مغز ما تاثیر می گذارند.

به خودتان باور داشته باشید همانطور که ما به شما باور داریم. ظرفیت مغز انسان بی نهایت است. باور به خود و انجام کارهای جدید مسیرهای عصبی جدید در مغزتان تشکیل میدهد. تغییر عادت و انجام امور به شیوه های مختلف باعث افزایش ظرفیت مغز شما خواهد شد. در صفحه محصول فرکانس عادت سازی می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تغییر عادت مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *