frequencic-logo

محصول فرکانسیک رفع تنهایی هراسی

دسته بندی ها ,

1,200,000 تومان

توضیحات کوتاه

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، منظور از ترس، نوعی احساس افراطی، وسواس‌گونه، شدید و نامتناسب با موضوع ترس است. ترس از تنهایی ، به معنای احساس نیاز به یک همراه برای انجام کاری خاص نیست؛ بلکه نوعی اضطراب و هراس افراطی از طرد شدن، ارتباط نداشتن و تنها ماندن است.

شاید بتوان به بیانی عامیانه‌تر، ترس از تنهایی را، هراس از بی‌کسی نامید. چنین حسی به طور معمول، فرد را دچار اضطراب، ناامنی و افسردگی می‌کند. شخص مبتلا به این اختلال، دائما خواهان بودن در کنار دیگران است، خواستی که بیش از آنکه حاصل نیاز جسمی یا روحی فرد باشد؛ محصول اضطراب ناشی از اختلال ترس از تنهایی اوست!

توضیحات

آیا تاکنون به ترس از تنهایی دچار شده‌اید؟ ترس از تنهایی  یا تنهایی هراسی ، که به انگلیسی به آن Eremophobia گفته می‌شود، نوعی احساسی منفی از تنها شدن است که می‌تواند تاثیرات مهمی بر سلامت روان و جسم فرد داشته باشد. مطالعات نشان می‌دهد، زمانی که افراد کهن‌سال، طرد و منزوی می‌شوند با افزایش 26 درصدی خطر مرگ زودرس مواجه هستند.

ترس، یک شیوه دفاعی هوشمندانه و پاسخی منطقی به خطراتی است که در زندگی، انسان‌ را تهدید می‌کند، تا ما بتوانیم بهتر و کامل‌تر از سلامت خود مراقبت کنیم. حتما تاکنون عبور یک کودک از پله‌ای بسیار کم ارتفاع را دیده‌اید؛ در چنین مواقعی، کودک بدون آموزش و تنها بر اساس ترس غریزی از ارتفاع، به گونه‌ای بس محتاطانه، از پله یا سطح بلند‌تر، به‌ سلامت عبور می‌کند. اما زمانی که ترس به صورت دائم، بدون دلیل، شدید و نامتناسب با موضوع خطر باشد، از یک مکانیزم هوشمند به چالشی مخرب تبدیل می‌شود.

ترس از تنهایی چیست و چگونه ایجاد می‌شود؟

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، منظور از ترس، نوعی احساس افراطی، وسواس‌گونه، شدید و نامتناسب با موضوع ترس است. ترس از تنهایی ، به معنای احساس نیاز به یک همراه برای انجام کاری خاص نیست؛ بلکه نوعی اضطراب و هراس افراطی از طرد شدن، ارتباط نداشتن و تنها ماندن است.

شاید بتوان به بیانی عامیانه‌تر، ترس از تنهایی را، هراس از بی‌کسی نامید. چنین حسی به طور معمول، فرد را دچار اضطراب، ناامنی و افسردگی می‌کند. شخص مبتلا به این اختلال، دائما خواهان بودن در کنار دیگران است، خواستی که بیش از آنکه حاصل نیاز جسمی یا روحی فرد باشد؛ محصول اضطراب ناشی از اختلال ترس از تنهایی اوست!

تنهایی هراسی ، ممکن است در مواقعی رخ دهد که اطراف فرد پُر از افراد دلخواه اوست؛ اما در عین حال دچار نگرانی از تنهایی است! در حالیکه برعکس، فردی که چنین اختلالی را ندارد، ممکن است حتی در تنهایی کامل نیز، احساس و ترسی از تنهایی نداشته باشد.

علت‌های تنهایی هراسی یا فوبیا تنهایی :

معمولا احساسات منفی و هراس‌های بیمارگونه افراد که منجر به فوبیا و اختلال‌های اضطرابی می‌شوند، حاصل تجربیات ناخوشایند کودکی یا بزرگسالی آنهاست. ترس از تنهایی نیز ممکن است به دلایل مختلفی ظهور پیدا کند. یکی از مهمترین دلایل هراس یا ترس از تنهایی، داشتن تجربه و احساس تنها ماندن در گذشته یا  زمان حال است.

  • زمانی که فرد برای مدتی منزوی یا تنها می‌شود، تجربه تلخی را به همراه خواهد داشت که او را دائما درگیر اضطراب و هراس از تکرار این تجربه می‌کند.
  • کودکانی که به هر دلیلی از والدین خود در سنین بسیار کم جدا می‌شوند و احساس ترس از تنهایی را تجربه می‌کنند. ( اضطراب جدایی )
  • فقدان دوست در دوران کودکی و بلوغ نیز نوعی تجربه ناخوشایند است که می‌تواند به حس ترس از تنهایی دامن بزند.
  • ترس از تنهایی در برخی موارد در نتیجه فقدان یک عزیز در اثر مرگ یا جدایی رخ می‌دهد.
  • گاهی این حس، پیامد یک نوع بیماری یا اختلالات دیگر، مانند افسردگی پس از زایمان در مادران باشد.
  • ترس از تنهایی می‌تواند نتیجه کمبود اعتماد به نفس در فرد مبتلا به این اختلال باشد. در این حالت شخص نگران است که در صورت تنها شدن، امکان زندگی و حل مشکلات و چالش‌های آن را خواهد داشت یا نه؟
  • یکی دیگر از علت‌های ترس از تنهایی ، عدم توانایی فرد نسبت به لذت بردن از این امکان بر می‌گردد. فرد نمی‌داند که در زمان تنهایی، چگونه زندگی با آرامشی داشته باشد و از آن لذت ببرد و به همین دلیل دائما خواهان همراه و شریک در کارهایش است و به قول پاسکال فیزیکدان معروف فرانسوی : تمام رنج انسان از آنجا ناشی می‌شود که قادر نیست در اتاقی آرام به تنهایی بنشیند.

“All of humanity’s problems stem from man’s inability to sit quietly in a room alone.”
― Blaise Pascal,
Pensées

نکته‌ای که بد نیست در اینجا اشاره کنیم، مسئله واگیردار بودن این احساس است. اگر در گروهی؛ یک نفر دچار ترس از تنهایی باشد، احتمال سرایت این ترس به دیگر افراد گروه وجود دارد!

 

اثرات جسمی و روانی ترس از تنهایی :

  • اثرات روحی :

ترس از تنهایی ارتباط مستقیمی با افسردگی داشته و خطر دست زدن به خود‌کشی را در فرد بیمار بالا می‌برد. بر مبنای بسیاری از تحقیقات در کشورهای غربی، یکی از اصلی‌ترین دلایل اعتیاد به الکل و افسردگی، ترس از تنهایی است.

در کودکان، کمبود ارتباطات اجتماعی، منجر به ایجاد حس ناهنجاری اجتماعی و رفتارهای خودزنی می‌شود.

هم در کودکان و هم در بزرگسالان، ترس از تنهایی می‌تواند منجر به تاثیرات منفی بر یادگیری و حافظه افراد شود.

آشفتگی در الگوی خواب فرد، از دیگر اثرات روحی ترس از تنهایی است. همچنین، درد، افسردگی و خستگی، از نتایج روحی ترس از تنهایی هستند.

  • تاثیرات جسمی:

این اختلال، دارای آثار مخربی بر سلامت جسمانی افراد نیز است. سکته مغزی و بیماری‌های قلبی، نمونه‌هایی از پیامدهای فوبیا تنهایی است. بر اساس تحقیقات بدست آمده، ترس از تنهایی از دلایل افزایش فشار خون و بالا رفتن کلسترول در بیمار است.

به طور خلاصه، کاهش وزن، افسردگی، بیماری‌های مغزی و قلبی، مشکلاتی مانند فشار خون و کلسترول و مشکلات خواب، از نتایج ترس از تنهایی در افراد هستند.

بدیهی است هر نوع ترس یا هراسی که گریبان فرد را گرفته، زندگی و آرامش او را تحت شعاع قرار داده و او را دچار محدودیت خواهد نمود؛ به همین دلیل، درمان فوبیا از هرگونه که باشد، راهی است که زندگی شما را آسوده‌تر خواهد کرد و آرامش و آسایش را به زندگی‌تان باز خواهد گرداند.

درمان ترس از تنهایی با محصول تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک:

ترس از تنهایی ، ریشه در ناخودآگاه و احتمالا تجربیات تلخ فرد از گذشته دارد. همانطور که مطلع هستید، ضمیر ناخودآگاه بیش از نود درصد رفتار انسان را کنترل می‌کند و از قضا، انسان کنترل مستقیمی بر روی آن ندارد.

با استفاده از محصول تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک مرتباط با ترس از تنهایی ، می‌توان چینش و هراس شکل گرفته در بخش ناخودآگاه و ناهوشیار مغز را تغییر داد و چنیش جدیدی را بر روی آن ایجاد نمود. در این بسته، فرکانس‌ها و سیگنال‌هایی پنهان که به آن‌، سابلمینال گفته می‌شود به مغز فرد مبتلا به تنهایی هراسی ارسال می‌شود.

سابلمینال‌ها خارج از آستانه‌ی شنوایی انسان است اما به طور کامل، برای مغز و بخش ناخودآگاه قابل دریافت و شنیدن هستند. سابلمینال‌ ها، با جملات تاکیدی و فرمایشی که به ناخودآگاه تلقین می‌کنند، قادر هستند چینش و دریافت مغزی شکل گرفته ناشی از ترس را تغییر داده و ساختار جدیدی را جایگزین آن کنند تا ترس از تنهایی را در فرد مبتلا به فوبیا کاهش یافته و با گذشت زمان، به طور کامل از بین ببرد.

محصول تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک سابلیم مرتبط با ترس از تنهایی :

محصول تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک ، شامل فرکانس‌هایی کاملا اختصاصی و فردی برای ذهن شما ست. هر فرد، فرکانسی اختصاصی و کاملا فردی دارد که با تحت تاثیر قرار دادن آن، می‌تواند روند درمان را تسریع و کامل‌تر نمود.

برای تهیه بسته اختصاصی تنهایی هراسی ، متخصصان تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک سوال‌هایی از شما خواهند پرسید. سپس با بررسی و آنالیز پاسخ‌ها، فرکانس مغزی شما را مشخص می‌کنند. در نهایت، بسته‌ای کاملا تخصصی و مرتبط با تنهایی هراسی برای شما تهیه می‌شود که قادر است با تغییر در ساختار ناخودآگاه شما، ترس از تنهایی را کمرنگ و به طور کامل رفع نماید.

 

برای تهیه محصول تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک ترس از تنهایی کلیک کنید.

درباره‌ی روند تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک بیشتر بدانید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محصول فرکانسیک رفع تنهایی هراسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *