frequencic-logo

محتوای جدول

فرکانسیک در شبکه های اجتماعی

چرا محصولات فرکانسیک موثر هستند؟

حصولات فرکانسیک به عنوان یکی از پیشروترین محصولات مرتبط با دانش علوم اعصاب پس از تحقیقات فراوان بر روی مدارهای متنوع مغزی، خواص امواج مغزی و با آگاهی به تفاوت های فردی مغز در یکایک افراد جامعه تولید و ارایه می گردند.

فرکانسیک قرآنی چیست؟

فرکانسیک قرآنی
محتوا مقاله

فرکانسیک قرآنی چیست؟

 

اگر در مورد علم فرکانسیک و فرکانس ها مطالعه کرده باشید خواهید دانست که هر فرکانسی دارای اثراتی است و از این اثرات می توان به منظورهای متنوعی از جمله بهبود خلق، درمان بیماری ها، ارتقاء عملکرد سیستم عصبی، هماهنگی نیمکره های مغز و موارد بسیار دیگر استفاده نمود ( برای مطالعه در این خصوص می توانید به پیج رسمی و یا وب سایت تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک مراجعه نمایید).

حال تصور کنید فرکانس های خاص را با صدای صوت قرآن که خود دارای فرکانس های خاصی است بیامیزید، نتیجه چه خواهد بود؟

تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک برای اولین بار در جهان این موضوع را به صورت علمی بررسی کرده و نتایج شگفت انگیز آن را در قالب یک مقاله علمی پژوهشی به چاپ رسانده است این مقاله با عنوان

Evaluating the Effect of Binaural Beats of the Sound of the Verses of the Holy Quran on the Changes of Delta and Theta Brain Waves Based on the Findings Obtained From the Electroencephalographs

اکنون در دسترس عموم است.

لینک دسترسی به مقاله در وب سایت علمی پژوهشی قرآن و طب

در این مقاله صدای صوت قرآن به صورت باینورال بیت( نوع خاصی از فرکانس که شنونده در هر کدام از گوش ها فرکانس متفاوتی می شنود) به 81 نفر داوطلب داده شد، این افراد قبل از مطالعه از مشکل اضطراب و استرس رنج می بردند، به میزان شگفت انگیزی پس از گوش فرادادن به این اصوات اضطراب این افراد کاهش یافت و امواج دلتا و تتا مغز این افراد به طرز خارق العاده ای بهبود پیدا کرد.

این بدان معناست که اصوات قرآنی توانسته اند به صورت فرکانس های باینیورال اضطراب افراد را به میزان زیادی بهبود دهد.

نتایج این مطالعه که اولین بار توسط تیم تحقیقاتی فرکانسیک به چاپ رسیده است این واقعیت را آشکار می سازد که صوت قرآن این کتاب آسمانی می تواند از نظر علمی به عنوان درمانی برای بیماری ها به کار رود. از آنجایی که در این مطالعه برای اولین بار اصوات قرآن به صورت باینیورال بیت در آمده اند، این ابتکار تازه می تواند راه را برای مطالعات بیشتر در این حوزه بگشاید.

 

سوال اینجاست که چگونه می توانیم از محصولات فرکانسیک برای بهبود خلق، ارتقا عملکرد عصب روانشناختی، و … استفاده نماییم؟

خوشبختانه تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک به عنوان تنها تیم تخصصی در این حوزه سالیان سال است که در این حوزه دانش خویش را بر لبه دانش حفظ نموده است و با ارائه محصولاتی تخصصی توانسته است به خیل عظیمی از افراد کمک نماید، برای اطلاع از جزئیات به وب سایت و شبکه های اجتماعی این تیم مراجعه نمائید.

یادآوری این نکته حائز اهمیت است که محصولات فرکانسیک جنبه بازتوانی دارند و در حیطه طب مکمل و جایگزین هستند و هر گونه تجویز این محصولات توسط افراد غیر متخصص توصیه نمی گردد.

 

شواهد زیادی در مورد اثربخشی فرکانس ها وجود داشته است و دانش بشر در این زمینه تحقیقاتی روز به روز در حال افزایش است. مسئله بسیار مهم در این خصوص این است که برای استفاده از اثرات فرکانس ها هرگز به گروه های غیر تخصصی اعتماد نکنیم، زیرا که علم فرکانس ها همچون سایر علوم بر مبنای دانش است و گروه هایی که تنها ادعای این موضوع را دارند محصولاتی می دهند که نه تنها باعث بهبود مشکلات نمی شوند بلکه بر مشکل می افزایند.

 

آیا دانش فرکانسیک با دانش سابلیمینال متفاوت است؟

بله، تفاوت های بسیاری میان این دو وجود دارد، برای اطلاع از این موضوع لطفا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

آیا دانش فرکانسیک تشابهاتی با مدیتیشن دارد؟

علی رغم تفاوت های بسیار می توان گفت در نتیجه نهایی که یکی از آنها متعادل سازی امواج مغزی است، محصولات فرکانسیک و مدیتیشن تا اندازه ای نتایج مشابهی داشته اند، با این تفاوت که هدایت امواج به سمت و سوی دلخواه در محصولات فرکانسیک بسیار هدفمند تر و موثر تر است و بر طبق شواهد علمی محصولات فرکانسیک نتیجه بخشی بسیار هدفمند تری داشته اند.

 

آیا می توان محصولات فرکانسیک را با مدیتیشن آمیخت؟

بله خوشبختانه در محصول مدیتیشن فرکانسیک این مهم اتفاق افتاده است

به صورت بین المللی دانش فرکانسیک به عنوان دانشی بسیار منحصر به فرد توانسته است به عنوان یک زمینه بسیار خاص در طب مکمل خود را مطرح نماید و هر روز بر اعتبار و اثر بخشی خود بیفزاید. تیم بین المللی و تحقیقاتی فرکانسیک دعوت می کند تا برای اطلاع از آخرین محصولات فرکانسیک از پیج رسمی و وب سایت این مجموعه دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *